17 listopada odbyła się uroczysta gala konkursu e-Commerce Polska awards 2016, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Poznaliśmy także osobowość polskiej gospodarki cyfrowej.
Konkurs kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczane są nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii Najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – blisko 150.
Laureaci w kategorii brandingowej
Kategoria: Design roku
Laureat w grupie małe sklepy: Saltandpepper.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: KsięgarniaPWN.pl
Kategoria: Innowacja roku
Laureat w grupie małe sklepy: PasujeMi.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com
Kategoria: Mobilny design roku
Laureat w grupie małe sklepy: BRILU.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl
Kategoria: Pomysł promocyjny roku
Laureat w grupie małe sklepy: MeskieGacie.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com
Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży
Laureat w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Sephora.pl
Laureaci w kategorii z zakresu sprzedaży
Kategoria: m-Commerce
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl
Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Kratki.com
Kategoria: Przełamanie nieufności
Laureat w grupie małe sklepy: MyBra.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Frisco.pl
Kategoria: Strona roku
Laureat w grupie małe sklepy: ViaDellaSpiga.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy:: eobuwie.pl
W kategorii Najlepsza obsługa klienta – konsumenci wybrali:
Laureat w grupie małe sklepy: Balladine.com
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: eobuwie.pl S.A.
Laureaci w nowych kategoriach IV edycji konkursu
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank
Laureat: PKO Bank Polski
Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel
Laureat: AXA Multitravel
Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim – mówi Bartosz Kiełbiński, członek kapituły konkursu, dyrektor zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.
Gali konkursowej towarzyszyła pierwsza edycja konkursu Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej. Laureatką została Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji. Nominowani w Konkursie byli także: Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady e-Izby oraz Grzegorz Wójcik, dyrektor ds. korporacyjnych w Allegro.
Kapituła konkursu większością głosów zdecydowała o zwycięstwie Minister Streżyńskiej za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce, w szczególności za zaangażowanie w budowę Jednolitego Rynku Cyfrowego, realizację projektów związanych z informatyzacją państwa, w tym projektów usprawniających System Rejestrów Państwowych, Program Operacyjny Polska Cyfrowa oraz wprowadzanie szerokopasmowego internetu do szkół.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.