Konkurs e-Commerce Polska awards 2016 rozstrzygnięty

Opublikowano: 21 listopada 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

17 listopada odbyła się uroczysta gala konkursu e-Commerce Polska awards 2016, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Poznaliśmy także osobowość polskiej gospodarki cyfrowej.

Konkurs kierowany jest do e-sklepów i podmiotów działających na rynku e-commerce, którym wręczane są nagrody w zakresie brandingu oraz sprzedaży. Nowością tegorocznej edycji są kategorie Najbardziej cyfrowy bank oraz Najbardziej cyfrowy ubezpieczyciel. Nagrodę przyznali również e-konsumenci w kategorii Najlepsza obsługa klienta. W tym roku do Konkursu wpłynęła rekordowa liczba zgłoszeń – blisko 150.

Laureaci w kategorii brandingowej

Kategoria: Design roku

Laureat w grupie małe sklepy: Saltandpepper.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: KsięgarniaPWN.pl

Kategoria: Innowacja roku

Laureat w grupie małe sklepy: PasujeMi.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Autenti.com

Kategoria: Mobilny design roku

Laureat w grupie małe sklepy: BRILU.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Castorama.pl

Kategoria: Pomysł promocyjny roku

Laureat  w grupie małe sklepy: MeskieGacie.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: ANSWEAR.com

Kategoria: Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży

Laureat w grupie małe sklepy: Bamadoo.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Sephora.pl

Laureaci w kategorii  z zakresu sprzedaży

Kategoria: m-Commerce

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Ceneo.pl

Kategoria: Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej

Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Kratki.com

Kategoria: Przełamanie nieufności

Laureat w grupie małe sklepy: MyBra.pl
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: Frisco.pl

Kategoria: Strona roku

Laureat w grupie małe sklepy: ViaDellaSpiga.pl
Laureat  w grupie średnie/duże sklepy:: eobuwie.pl

W kategorii Najlepsza obsługa klienta – konsumenci wybrali:

Laureat w grupie małe sklepy: Balladine.com
Laureat w grupie średnie/duże sklepy: eobuwie.pl S.A.

Laureaci w nowych kategoriach IV edycji konkursu

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Bank

Laureat: PKO Bank Polski

Kategoria: Najbardziej Cyfrowy Ubezpieczyciel

Laureat: AXA Multitravel

Jestem pełen podziwu dla uczestników tegorocznej edycji konkursu. Widać, że polski e-commerce rozwija się szybko nie tylko pod względem przychodowym, ale także ze względu na shopper experience oraz myślenie marketingowo-komunikacyjne. Już dziś wiele polskich sklepów wygląda podobnie do tych zza wielkiej wody, które przecież dysponują nieporównywalnie większymi funduszami oraz potencjałem klienckim – mówi Bartosz Kiełbiński, członek kapituły konkursu, dyrektor zarządzający w eStoreMedia Sp. z o.o.

Gali konkursowej towarzyszyła  pierwsza edycja konkursu Osobowość polskiej gospodarki cyfrowej. Laureatką została Anna Streżyńska, Minister Cyfryzacji. Nominowani w Konkursie byli także: Justyna Skorupska, przewodnicząca Rady e-Izby oraz Grzegorz Wójcik, dyrektor ds. korporacyjnych w Allegro.

Kapituła konkursu większością głosów zdecydowała o zwycięstwie Minister Streżyńskiej za wkład w rozwój gospodarki cyfrowej w Polsce, w szczególności za zaangażowanie w budowę Jednolitego Rynku Cyfrowego, realizację projektów związanych z informatyzacją państwa, w tym projektów usprawniających System Rejestrów Państwowych, Program Operacyjny Polska Cyfrowa oraz wprowadzanie szerokopasmowego internetu do szkół.

 

 

Dawid ZarazińskiKonkurs e-Commerce Polska awards 2016 rozstrzygnięty

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.