Każda firma prowadząca swoją stronę w internecie powinna zapoznać się z zasadami pozycjonowania stron www (SEO). Jest to obecnie jeden z najbardziej efektywnych sposobów na pozyskanie nowych klientów, ponieważ zapewnia dotarcie do osób rzeczywiście zainteresowanych ofertą.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?
Pozycjonowanie polega na zwiększeniu widoczności strony w wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce na konkretne słowa kluczowe. Im wyżej wyświetla się ona na liście wyników, tym większe ma szanse na pozyskanie nowego odwiedzającego. Większość internautów przegląda tylko kilka pierwszych wyników, dlatego tak istotne jest, by dobrze przygotować stronę do rywalizacji o miejsce w wyszukiwarce.
Co składa się na pozycjonowanie stron?
W ramach SEO można wyróżnić dwa rodzaje działań:
- działanie w obrębie pozycjonowanej strony internetowej obejmujące optymalizację strony m.in naprawę błędów technicznych, poprawę nawigacji, czasu ładowania się strony czy zawartej na niej treści (tzw. on-site SEO);
- działanie poza stroną internetową, w ramach którego pozyskuje się linki zewnętrzne kierujące do pozycjonowanej strony (tzw. off-site SEO).
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową firmy?
Pozycjonując stronę zwiększamy jej widoczność na konkretne frazy kluczowe. Są to słowa wpisywane w wyszukiwarkę przez użytkowników, którzy w danym momencie szukają danego produktu lub usługi. A skoro szukają, to z dużym prawdopodobieństwem możemy podejrzewać, że będą zainteresowani jego zakupem. Jeżeli trafią w tym momencie na stronę naszej firmy, to mamy dużą szansę na pozyskanie nowego klienta. Oczywiście samo jego wejście na stronę nie gwarantuje zakupu. Zależy to także od tego, czy została dobrze zoptymalizowana treść strony, a oferta jest ciekawa i zachęca do zawarcia transakcji. Dobrze pozycjonowana strona przyczynia się także do poprawy jakości prezentowanych na niej treści oraz do wzrostu rozpoznawalności marki.
Czy lepiej zlecić pozycjonowanie firmowej strony zewnętrznej agencji czy robić to samemu?
Pozycjonowanie stron internetowych wymaga olbrzymiej wiedzy i stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. Skorzystanie z usług wyspecjalizowanej agencji, takiej jak Internetica, pozwala osiągnąć doskonałe wyniki nawet dla bardzo konkurencyjnych i trudnych do pozycjonowania fraz kluczowych.
Wpisy promowane
- Ile trwa budowa domu?Czas budowy domu jednorodzinnego zależy od wielu czynników, takich jak wielkość domu, stopień skomplikowania projektu, rodzaj materiałów i umiejętności wykonawców. ...
- Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę?Dlaczego warto wynająć manipulator do szyb na budowę? To proste — podnośnik dźwigowy z przyssawką pozwala na szybkie i bezpieczne ...
Wydarzenia
IT w Służbie Zdrowia
09.02.2023
Fundamenty biznesu online [program rozwojowy dla przedsiębiorczych kobiet]
10.02.2023
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Ten Square Games zwiększa swoje zaangażowanie w krakowskie studio GamestureTen Square Games S.A. zwiększa swój udział w spółce Gamesture z 25% do 37%. Finansowanie o wartości 2,7 miliona dolarów pozwoli na zwiększenie intensywności działań ...
- Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesuOd początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 ...
- DRAGO entertainment planuje skup akcji własnych25 stycznia br. DRAGO entertainment zwołało Walne Zgromadzenie. W porządku obrad zaplanowano program motywacyjny dla pracowników oraz skup akcji własnych ...
- Vivid Games – przychody w 2022 to ponad 37 mln złVivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.