Kosmogramy online

Opublikowano: 8 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi:

W polskiej Sieci pojawił się nowy, nietypowy serwis internetowy umożliwiający internautom dobór partnerów życiowych na podstawie tzw. kosmogramów. Kosmogram urodzeniowy, opracowany na podstawie daty, godziny i miejsca urodzenia, jest symboliczną mapą ludzkiej psychiki.

Kosmogramy można zamawiać w kliku wersjach, różniących się stopniem
szczegółowości oraz ujęciem zagadnień dotyczących wzajemnych relacji. Pierwsza wersja odpowiada na dwa pytania – na jaką sferę życia osoby pytającej partner będzie wywierał najkorzystniejszy wpływ oraz czy i w jakiej dziedzinie mogą pojawić się ze strony partnera przeszkody i utrudnienia. Druga – przedstawia opis najistotniejszych wpływów, jakie będzie wywierał partner na osobę pytającą oraz ocenę czterech istotnych płaszczyzn życia. Trzecia – najbogatsza – dokładnie charakteryzuje relacje pomiędzy partnerami ze wskazaniem czynników
dominujących i oceną harmonii na czterech istotnych płaszczyznach współżycia. Ceny kosmogramów kształtują się odpowiednio: 10,98 zł; 29 zł i 49 zł brutto.

„Serwis powstaje jako efekt współbrzmienia moich zainteresowań, doświadczeń i zgromadzonej wiedzy – mówi Maciej Krąkowski, pomysłodawca – Ma służyć jako narzędzie weryfikacji osobom poszukującym partnera poprzez Sieć. Kontakt internetowy to wymiana myśli, poglądów, opinii często nieukazujących prawdziwych
emocji czy reakcji łatwo zauważalnych przy bezpośrednim spotkaniu. Dzięki kosmobiologii uzyskujemy unikalną możliwość prognozowania przyszłej pełnej relacji zmniejszając w ten sposób ryzyko zaangażowania się w związek, który np. emocjonalnie będzie dla nas niekorzystny.”

http://www.partnerzy.z.kosmosu.pl

Sylwester KozakKosmogramy online

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.