KreAkcja o kreatywności w biznesie

Opublikowano: 4 listopada 2008. Kategoria: Rynek. Tagi:

24 października w warszawskiej siedzibie Agory odbyła się pierwsza z cyklu konferencja w pełni poświęcona kreatywności w biznesie – KreAkcja.

Zgodnie z oczekiwaniami organizatorów – firmy Divante oraz Heureka – KreAkcja wzbudziła bardzo duże zainteresowanie.

Uczestnicy spotkania mieli okazję zapoznać się z technikami wzbudzania kreatywności, poznać kreatywne rozwiązania biznesowe oraz metody efektywnego dzielenia się wiedzą. Na zadane wcześniej pytania dotyczące kreatywnego myślenia pracowników, stosowania nietypowych rozwiązań oraz tego jak osiągnąć sukces wykorzystując twórcze pomysły odpowiadali doświadczeni praktycy. Wśród prelegentów znaleźli się Jacek Kotarbiński, Sergiusz Sawin, Krzysztof Kowalczyk, Arkadiusz Lupierz, Aleksander Winciorek, Piotr Domaszewski, Piotr Ogonowski, Wojciech Radziwiłowicz, Paweł Stępka, Konrad Subda oraz Michał Semczyszyn.

Spotkanie przebiegało w atmosferze wspólnej dyskusji, wymiany doświadczeń i opinii. Prelegenci poruszyli kwestie budowy klimatu i podejścia do innowacyjności w organizacji, oraz tego jak czerpać wiedzę z otoczenia włączając klientów, partnerów, konsumentów i internautów (w tym społeczności internetowe) w procesy innowacyjności. Uczestnicy poznali przepis na pomysł oraz towarzyszące mu pułapki kreatywności. Efekty twórczego myślenia zostały przedstawione również w kontekście zarządzania oraz prawa, w tym pojęcia własności intelektualnej. Rozmawiając o efektach w temacie nie mogło zabraknąć także metod mierzenia kreatywności oraz jej wskaźników.

Wystąpienia prelegentów będzie można zobaczyć na stronie www.kreakcja.pl/archiwum w połowie listopada.

Hanna LaskowskaKreAkcja o kreatywności w biznesie

Podziel się!

O autorze

hania