Dobre wizytówki odzwierciedlają charakter i mocne strony Twojej firmy. Dzięki niezwykłym wzorom prezentujesz się na pierwszy rzut oka jako kreatywny, zorientowany na przyszłość i otwarty na świat. Tutaj znajdziesz inspirację dla unikatowych wizytówek.
Czas targów. Odwiedzający tłoczą się jeden obok drugiego przez korytarze. Przechodzą między stanowiskami targowymi i są przytłoczeni argumentami, prezentami reklamowymi oraz różnymi broszurami wizerunkowymi, ulotkami informacyjnymi i niezliczonymi wizytówkami. Aby wyróżnić się na tle konkurencji, już na pierwszy rzut potrzebne są efektowne materiały reklamowe.
Dlatego też należy przywiązywać szczególną wagę do wysokiej jakości papieru, a także kreatywnego, unikalnego projektowania wizytówek. W końcu wizytówki są często pierwszym kontaktem między Tobą a potencjalnymi klientami. Niezależnie od branży, możesz zaprojektować wizytówki z ekskluzywnymi materiałami, efektownymi wykończeniami oraz odrobiną kreatywności, abyś w ten sposób został pozytywnie zapamiętany przez swoich rozmówców.
Przykłady kreatywnych wizytówek
Aby przedstawić inspirację, graficy FLYERALARM zaprojektowali inteligentne wizytówki dla fikcyjnych firm różnych branż. Pod zdjęciami znajdują się również informacje na temat konfiguracji produktu, a także rady i ważne wskazówki dotyczące tworzenia danych do druku.
Na tych wizytówkach klienci salonu fryzjerskiego mogliby się kreatywnie wyszaleć i nadać awatarowi za pomocą nożyczek szykowną fryzurę. Na odwrocie wizytówki jest jeszcze wystarczająco dużo miejsca na dane kontaktowe i godziny pracy. Dzięki pełno powierzchniowemu kaszerowaniu lub lakierowaniu nadasz układowi nutkę ekstrawagancji.
Dwie pierwsze z powyższych wizytówek, to przykłady rozwiązań dla stomatologów, które na pewno będą rzucać się w oczy. Po lewej stronie widać niepozorny, dyskretny wzór z logo w środku i napisem „Dental Care“ dopracowanym srebrną gorącą folią. Po prawej stronie grafik wybrał wizytówkę wykonaną z przezroczystego polipropylenu, na której naprawdę pięknie prezentuje się odcisk protezy.
Dwa kolejne egzemplarze są odpowiednie dla firm z branży fitness oraz zdrowia. Po lewej stronie umieszczono czarne napisy na ciemnoszarym tle. Dla optycznego podkreślenia czarny napis został udoskonalony częściowym lakierem UV. Wizytówki po prawej stronie zostały stworzone dla fikcyjnego studia jogi jako wizytówka składana. Gdy ten model jest rozłożony, to wygląda jak jogin wykonujący pozycję „psa“.
Także firmy rzemieślnicze chcą pozostać w pamięci klientów nie tylko dzięki profesjonalnej pracy, lecz także dzięki unikalnym projektom wizytówek. Wizytówka z górnej linii (po lewej stronie) została zaprojektowana dla fikcyjnej firmy elektrycznej. Na czym polega ich wyjątkowość? Linia ciągła pokryta jest lakierem reliefowym, tworząc niepowtarzalny efekt haptyczny. Ponieważ lakier reliefowy nie może być nakładany w sposób, który spada z krawędzi, udoskonalanie lakieru rozpoczyna się dopiero po wpisaniu litery E od „Elektro Otto“. Po prawej stronie opracowano projekt dla fikcyjnego kafelkarza. W tym przypadku dzięki zastosowaniu srebrnej folii na gorąco przedstawiono spoiny rakla.
Wizytówki mogą również wyróżniać się na pierwszy rzut oka bez konieczności ulepszania. Miej odwagę sięgnąć po przyciągające wzrok kolory, a także, w zależności od branży, po kolory z mocnymi wzorami w tle.
Lewa wizytówka została stworzona dla złotnika i dlatego jest raczej stylistycznie powściągliwie zaprojektowana. Niemniej jednak, optyczne i dotykowe podkreślenie można ustawić tutaj za pomocą złotej folii. Na właściwą wizytówkę, przeznaczoną do fikcyjnego serwisu jubilerskiego, wybrano tekturę z drewna szlifowanego z wykończeniem typu letterpress. Głęboki grawerunek nadaje biżuterii efekt plastyczny – pozostaje to w pamięci.
Te wizytówki dla fikcyjnego szewca mają błyszczący lakier UV na szykownym skórzanym bucie. Ten sam wzór został również wykorzystany do wydrukowania zestawu pasty do butów. Dystrybuowany wśród szczególnie dobrych klientów pozwala wzmocnić efekt zapamiętania.
Zainspirowany? Więc do projektowania.
Masz już pomysły na świetne i kreatywne wizytówki? Fantastycznie, zatem nic nie stoi na przeszkodzie, aby Twoja prezentacja była udana. Jeśli nie jesteś uznanym profesjonalistą w obsłudze programów do projektowania układów graficznych, możesz zaprojektować swoje wizytówki online. Są serwisy online, gdzie wybierzesz spośród różnych formatów i niezliczonych szablonów kombinację, która pasuje do Twojej firmy, a następnie dowolnie zmodyfikujesz układ zgodnie ze swoimi życzeniami.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.