Krówki reklamowe, czyli spersonalizowane krówki z logo firmy to rozwiązanie dla marek, które chcą wzmocnić więzi i relacje ze swoimi klientami.
Krówki reklamowe – co to jest?
Krówki reklamowe to produkt cieszący się coraz większym zainteresowaniem na polskim rynku. Czym są krówki reklamowe? To cukierki, które bardzo przypominają znane od lat krówki, tyle tylko, że posiadają spersonalizowane, samodzielnie zaprojektowane opakowania.
Przestrzeń reklamowa w krówkach to przede wszystkim etykieta zewnętrzna, na której najczęściej zamieszczany jest logotyp. Kolejnym elementem jest opakowanie wewnętrzne, które stanowi świetne miejsce na treść w formie tekstu. Dodatkowym sposobem na zwiększenie przestrzeni dla spersonalizowanych elementów jest zewnętrzne opakowanie na krówki reklamowe – na przykład papierowe pudełko, nowoczesny kuferek, słoik czy opakowanie w formie bombonierki.
Ile kosztują krówki z logo firmy?
Przyjrzyjmy się przykładowym cenom za krówki z logo firmy w podziale na wielkość zamówienia.
Kilogramowe zamówienie to koszt około 48-50 złotych (za około 70 krówek). Zamówienie na 5 kilogramów to koszt na poziomie 150-160 złotych (za około 350 cukierków). Jeżeli zdecydujemy się na znacznie większą ilość krówek z logo firmy – dla przykładu, 10 kilogramów – za zamówienie zapłacimy około 270 złotych (około 700 krówek z logo). Największe zamówienia mogą liczyć na przykład 50 kg (1200 PLN i ok. 3500 cukierków), 80 kg (ok. 1850 PLN i około 5600 krówek z logo), 100 kg (2200 PLN i ok. 7000 krówek).
Jeżeli krówki z logo firmy nie będą prezentowane pojedynczo, warto zapoznać się również z kosztem różnych opakowań. W zależności od okoliczności, w jakich chcemy prezentować krówki, za opakowanie może służyć na przykład: spersonalizowane papierowe pudełko (zestaw 10 szt. to koszt ok. 100 złotych), mała puszka z logo firmy (koszt ok. 50 zł), spersonalizowane opakowanie w formie bombonierki z samodzielnie opracowanym projektem (koszt ok. 170-180 zł).
Ogólny trend na polskim rynku pokazuje, że krówki reklamowe to produkt wybierany coraz częściej przez małe i duże marki. Na fenomen słodkich cukierków pracuje wieloletnia tradycja zamiłowania do krówek i niepowtarzalny smak – to połączenie, które sprawia, że krówki stają się bezkonkurencyjnym “gadżetem” promocyjnym.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.