Krówki reklamowe, czyli spersonalizowane krówki z logo firmy to rozwiązanie dla marek, które chcą wzmocnić więzi i relacje ze swoimi klientami.

Krówki reklamowe – co to jest?
Krówki reklamowe to produkt cieszący się coraz większym zainteresowaniem na polskim rynku. Czym są krówki reklamowe? To cukierki, które bardzo przypominają znane od lat krówki, tyle tylko, że posiadają spersonalizowane, samodzielnie zaprojektowane opakowania.
Przestrzeń reklamowa w krówkach to przede wszystkim etykieta zewnętrzna, na której najczęściej zamieszczany jest logotyp. Kolejnym elementem jest opakowanie wewnętrzne, które stanowi świetne miejsce na treść w formie tekstu. Dodatkowym sposobem na zwiększenie przestrzeni dla spersonalizowanych elementów jest zewnętrzne opakowanie na krówki reklamowe – na przykład papierowe pudełko, nowoczesny kuferek, słoik czy opakowanie w formie bombonierki.
Ile kosztują krówki z logo firmy?
Przyjrzyjmy się przykładowym cenom za krówki z logo firmy w podziale na wielkość zamówienia.
Kilogramowe zamówienie to koszt około 48-50 złotych (za około 70 krówek). Zamówienie na 5 kilogramów to koszt na poziomie 150-160 złotych (za około 350 cukierków). Jeżeli zdecydujemy się na znacznie większą ilość krówek z logo firmy – dla przykładu, 10 kilogramów – za zamówienie zapłacimy około 270 złotych (około 700 krówek z logo). Największe zamówienia mogą liczyć na przykład 50 kg (1200 PLN i ok. 3500 cukierków), 80 kg (ok. 1850 PLN i około 5600 krówek z logo), 100 kg (2200 PLN i ok. 7000 krówek).
Jeżeli krówki z logo firmy nie będą prezentowane pojedynczo, warto zapoznać się również z kosztem różnych opakowań. W zależności od okoliczności, w jakich chcemy prezentować krówki, za opakowanie może służyć na przykład: spersonalizowane papierowe pudełko (zestaw 10 szt. to koszt ok. 100 złotych), mała puszka z logo firmy (koszt ok. 50 zł), spersonalizowane opakowanie w formie bombonierki z samodzielnie opracowanym projektem (koszt ok. 170-180 zł).
Ogólny trend na polskim rynku pokazuje, że krówki reklamowe to produkt wybierany coraz częściej przez małe i duże marki. Na fenomen słodkich cukierków pracuje wieloletnia tradycja zamiłowania do krówek i niepowtarzalny smak – to połączenie, które sprawia, że krówki stają się bezkonkurencyjnym “gadżetem” promocyjnym.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.