Wiele osób uczy się na własnych błędach, ale nie jest to najlepsza droga. Szczególnie jeżeli chodzi o prowadzenie biznesu. W takiej sytuacji zdecydowanie lepiej czerpać z doświadczeń innych osób. Szczególnie takich, które osiągnęły sukcesy w swoich branżach. Jeżeli nie możemy porozmawiać z nimi twarzą w twarz, to warto poszukać książek ich autorstwa. W wielu wypadkach mogą odmienić całkowicie spojrzenie na prowadzenie biznesu.

Polecane książki z merchandisingiem w roli głównej
Wybór książek o biznesie jest bardzo szeroki. Mało kiedy książka z ogólną wiedzą, porusza wszystkie interesujące nas zagadnienia i na nie odpowiada. Inaczej wygląda sytuacja, kiedy książka jest tematyczna jak na przykład merchandising książka, której autorem jest Roman Szymczak.
Książka ta porusza tematy związane z merchandisingiem. To 320 stron wiedzy o praktycznych i skutecznych metodach stosowanych w sklepach. W książce znajdziecie przykłady z wielu branż oraz najważniejsze zasady działania.
Dla osób zajmujących się merchandisingiem jest to pozycja obowiązkowa.

Podatki, finanse i księgowość
Podatki i śmierć to ponoć jedyne dwie pewne rzeczy w naszym życiu. Dla wielu przedsiębiorców podatki są koszmarem. Z dwóch powodów. Bo trzeba je płacić oraz trzeba je rozliczać. Oczywiście przedsiębiorcy korzystają z doradztwa księgowych lub biur rachunkowych. Jednak warto jest poznać zasady funkcjonowania systemu podatkowego oraz poznać relacje na linii podatnik – państwo.
Jeżeli chcemy podszkolić się z zagadnień związanych z podatkami i prawem, to na rynku znajdziemy wiele ciekawych pozycji. Najlepiej jest szukać takiej książki, która napisana jest przez najlepszych specjalistów z danej dziedziny. Mając podstawową wiedzę możemy uniknąć wielu niebezpiecznych sytuacji i pułapek podatkowych.
Biznes w internecie
Internet w dzisiejszych czasach dla wielu firm jest podstawowym źródłem pozyskiwania klientów. Rządzi się on jednak swoimi prawami i każdy przedsiębiorca musi ich przestrzegać. Jak mówi stare powiedzenie, nieznajomość prawa szkodzi i nie zwalnia z jego przestrzegania. Dlatego otwierając sklep internetowy należy znać, chociaż podstawowe akty prawne, które opisują prawa i obowiązki zarówno klientów jak i sprzedawców.
Dla właścicieli biznesów internetowych jest ciekawa pozycja o prawie w e-biznesie. Ponad 260 stron rzetelnej wiedzy, która przygotuje do prowadzenia sklepu internetowego lub innego internetowego biznesu. Autorami tej książki są prawnicy, którzy powołują się na prawdziwe zdarzenia. Książka pomoże między innymi w prawidłowym napisaniu regulaminu sprzedaży czy też podpowie jak chronić dane osobowe. Wydaje się, że to pozycja konieczna w bibliotece każdego przedsiębiorcy.
To trzy najważniejsze zagadnienie, bez których trudno jest prowadzić jakikolwiek biznes. Oczywiście do tego dojdzie wiele książek, które będą skupione na jednej konkretnej działalności, ale jeżeli chodzi o podstawy, to z tych pozycji dowiecie się wszystkiego, co na początek każdy przedsiębiorca wiedzieć powinien.
Ciekawą listę innych publikacji możesz znaleźć na serwisie odBiur.pl w artykule https://odBiur.pl/dobre-ksiazki-o-sprzedazy.php
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...