W tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska awards zarejestrowało się ponad 100 uczestników. To spośród nich, w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży, jury wybierze najlepsze sklepy. Głosy na swoich faworytów oddadzą także e-konsumenci. Zwycięzców konkursu poznamy w listopadzie.
Zgłoszone w konkursie e-Commerce Polska awards 2015 sklepy, zostaną ocenione przez jury w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży. W tym roku, z myślą o podmiotach wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż wielokanałową, przygotowano nowe kategorie – mobile i sprzedaż wielokanałowa. Uczestników ocenią eksperci z branży e-commerce, tworzący jury w składzie:
- Justyna Skorupska, eBusiness Consulting Sp. z o.o.
- Borys Skraba, Bold Brand Commerce Sp. z o.o.
- Krzysztof Jagliński, Nazwa.pl
- Łukasz Szymula, Tradedoubler
- Łucja Gdala, Codemedia
- Tomasz Plata, Autenti
- Magdalena Górak, Profeina
- Katarzyna Czuchaj – Łagód, Mobile Institute
- Paweł Sala, Freshmail
- Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
- Grzegorz Mazurek, Akademia Leona Koźmińskiego
- Roman Baluta, Orba
- Piotr Lewaciuk, InPost Paczkomaty
- Małgorzata Ciszecka, Visa Europe
- Piotr Kurczewski, DialCom 24
- Marek Cynowski, Poczta Polska S.A.
- Kornel Dulęba, Semahead
- Patrycja Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej
- Kamil Wiszowaty, Value Media
- Marcin Ledworowski, BIK S.A.
- Piotr Szymczak, Spinacz.pl
Konkurs e-Commerce Polska awards ma na celu nie tylko wyłonienie i nagrodzenie najlepszych sklepów, lecz także pobudzanie podmiotów z branży e-commerce do zwiększania konkurencyjności i podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług. W ramach konkursu promujemy dobre praktyki i zwiększamy świadomość sklepów na temat prowadzenia biznesu w naszej branży. W konkursie e-Commerce Polska awards 2015 wszystkie sklepy mają równe szanse – każdy z uczestników będzie mógł zawalczyć o głosy konsumentów w kategorii „Najlepsza obsługa klienta” – przekonuje Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu e-Izby.
W rolę jury wcielą się również e-konsumenci, na co dzień robiący zakupy w internecie. W ramach kategorii „Najlepsza obsługa klienta” wybiorą spośród zgłoszonych sklepów ten, którego strona i poziom obsługi klienta są najbardziej przyjazne. Konsumenci mogą oddawać głosy na ulubiony sklep od 23 września do 15 października. Nagroda w tej kategorii będzie przyznana w grupie małych oraz średnich i dużych sklepów, a każdy internauta biorący udział w głosowaniu może oddać jeden głos na jednego uczestnika. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem aplikacji, która jest dostępna dla internautów na stronach internetowych sklepów.
Zwycięzców konkursu e-Commerce Polska awards 2015 poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 18 listopada w Warszawie.
Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu Kancelaria Porębski i Wspólnicy. Sponsorami konkursu są: Przelewy24, Visa Europe, Poczta Polska i Orba. Nasza Redakcja objęła konkurs swoim patronatem medialnym.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.