Kto wybierze najlepsze sklepy w konkursie e-Commerce Polska awards 2015?

Opublikowano: 28 września 2015. Kategoria: Rynek. Tagi:

W tegorocznej edycji konkursu e-Commerce Polska awards zarejestrowało się ponad 100 uczestników. To spośród nich, w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży, jury wybierze najlepsze sklepy. Głosy na swoich faworytów oddadzą także e-konsumenci. Zwycięzców konkursu poznamy w listopadzie.

E-COMMERCE POLSKA AWARDS 2015Zgłoszone w konkursie e-Commerce Polska awards 2015 sklepy, zostaną ocenione przez jury w ramach kategorii z zakresu brandingu i sprzedaży. W tym roku, z myślą o podmiotach wykorzystujących nowoczesne technologie i realizujących sprzedaż wielokanałową, przygotowano nowe kategorie – mobile i sprzedaż wielokanałowa. Uczestników ocenią eksperci z branży e-commerce, tworzący jury w składzie:

  • Justyna Skorupska, eBusiness Consulting Sp. z o.o.
  • Borys Skraba, Bold Brand Commerce Sp. z o.o.
  • Krzysztof Jagliński, Nazwa.pl
  • Łukasz Szymula, Tradedoubler
  • Łucja Gdala, Codemedia
  • Tomasz Plata, Autenti
  • Magdalena Górak, Profeina
  • Katarzyna Czuchaj – Łagód, Mobile Institute
  • Paweł Sala, Freshmail
  • Witold Chomiczewski, Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych
  • Grzegorz Mazurek, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Roman Baluta, Orba
  • Piotr Lewaciuk, InPost Paczkomaty
  • Małgorzata Ciszecka, Visa Europe
  • Piotr Kurczewski, DialCom 24
  • Marek Cynowski, Poczta Polska S.A.
  • Kornel Dulęba, Semahead
  • Patrycja Staniszewska, Izba Gospodarki Elektronicznej
  • Kamil Wiszowaty, Value Media
  • Marcin Ledworowski, BIK S.A.
  • Piotr Szymczak, Spinacz.pl

Konkurs e-Commerce Polska awards ma na celu nie tylko wyłonienie i nagrodzenie najlepszych sklepów, lecz także pobudzanie podmiotów z branży e-commerce do zwiększania konkurencyjności i podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług. W ramach konkursu promujemy dobre praktyki i zwiększamy świadomość sklepów na temat prowadzenia biznesu w naszej branży. W konkursie e-Commerce Polska awards 2015 wszystkie sklepy mają równe szanse – każdy z uczestników będzie mógł zawalczyć o głosy konsumentów w kategorii „Najlepsza obsługa klienta” – przekonuje Patrycja Sass-Staniszewska, członek zarządu e-Izby.

W rolę jury wcielą się również e-konsumenci, na co dzień robiący zakupy w internecie. W ramach kategorii „Najlepsza obsługa klienta” wybiorą spośród zgłoszonych sklepów ten, którego strona i poziom obsługi klienta są najbardziej przyjazne. Konsumenci mogą oddawać głosy na ulubiony sklep od 23 września do 15 października. Nagroda w tej kategorii będzie przyznana w grupie małych oraz średnich i dużych sklepów, a każdy internauta biorący udział w głosowaniu może oddać jeden głos na jednego uczestnika. Głosowanie zostanie przeprowadzone za pośrednictwem aplikacji, która jest dostępna dla internautów na stronach internetowych sklepów.

Zwycięzców konkursu e-Commerce Polska awards 2015 poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 18 listopada w Warszawie.

Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu Kancelaria Porębski i Wspólnicy. Sponsorami konkursu są: Przelewy24, Visa Europe, Poczta Polska i Orba. Nasza Redakcja objęła konkurs swoim patronatem medialnym.

Dawid ZarazińskiKto wybierze najlepsze sklepy w konkursie e-Commerce Polska awards 2015?

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.