Kultura i rozrywka w sieci – jak się sprzedają [raport]

Opublikowano: 20 grudnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Internauci najczęściej kupują bilety do teatru i na koncerty – tak wynika z badań przeprowadzonych przez Tixar.pl – platformę pomagającą planować czas wolny.

najpopularniejsze

Bilety wybiera nawet 43 proc. wśród osób korzystających z wyszukiwarek wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Przy czym aż 70 proc. z nich to kobiety. Polacy chętnie korzystają z platform internetowych zbierających oferty w jednym miejscu, jak porównywarki cen produktów czy usług z danej branży. W sieci coraz częściej kupujemy też bilety oraz wejściówki na różnego rodzaju wydarzenia kulturalne i rozrywkowe.

kto

Wśród kupujących dominują osoby w wieku 35 – 44, ale także grupa 45 – 54 jest bardzo aktywna jeśli chodzi o internetowe zakupy biletów na eventy. Warto dodać, że taki zakup trwa około 2 minuty. Tylko tyle potrzeba na znalezienie interesującego wydarzenia i przejście do strony z płatnościami. Najczęściej takie transakcje dokonywane są między 10 rano a południem – powiedział Bogdan Marszałek z Tixar.pl.

Sylwester KozakKultura i rozrywka w sieci – jak się sprzedają [raport]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.