Kurier dla małego e-commerce

W Polsce branża e-commerce rozwija się dynamicznie. Konkurując o klientów, właściciele sklepów internetowych oferują zarówno produkty w atrakcyjnych cenach, jak i ekspresową realizację zamówień. Jakie korzyści płyną z nawiązania współpracy z firmą InPost – niezależnym operatorem logistycznym?

Kurier dla małego e-commerce 1

Jak rozwija się rynek e-commerce w Polsce?

Z raportu „E-commerce” przygotowanego przez Interaktywnie.com wynika, że w 2019 r. Polacy zostawią w sklepach internetowych 50 mld zł[1]. Właściciele e-sklepów stoją przed wieloma wyzwaniami. Z jednej strony muszą oferować produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach, z drugiej nie mogą zapomnieć o programach lojalnościowych i przede wszystkim sprawnej obsłudze.

Klientom robiącym zakupy w sklepach internetowych zależy zarówno na czasie realizacji zamówienia, jak i szybkiej przesyłce. Z tego względu wielu przedsiębiorców interesuje umowa z firmą kurierską. Firma InPost proponuje błyskawiczne wysyłki kurierskie. Jak wygląda oferta tego operatora logistycznego stworzona z myślą o przedsiębiorcach działających w branży e-commerce?

Kurier lub paczkomat – szybkie wysyłki kurierskie

Przedsiębiorcom prowadzącym sklepy internetowe firma InPost proponuje dwa rozwiązania – Kurier Standard i Paczkomaty dla Biznesu.

Pierwsza usługa polega na dostarczaniu przesyłek pod wskazany przez nadawcę adres. Firma InPost gwarantuje termin doręczenia – paczka jest dostarczana już następnego dnia. Odbiorcy mogą skorzystać też z szeregu dodatkowych usług, np. przekierować przesyłkę do paczkomatu lub sąsiada, wybrać doręczenie na konkretną godzinę, po godzinie 17 lub w sobotę. Wszystkie wysyłki kurierskie można też śledzić za pomocą specjalnego numeru.

Umowa z firmą kurierską InPost może obejmować dostarczanie paczek do paczkomatów. Aktualnie na terenie całego kraju działa 4800 paczkomatów, a 98 proc. wszystkich przesyłek jest dostarczanych następnego dnia po wysyłce. Aby zautomatyzować nadawanie paczek, przedsiębiorcy mogą skorzystać z integracji przez API. Do ich dyspozycji jest Manager Paczek, który usprawnia proces wysyłania przesyłek i dodatkowo pozwala przechowywać informacje o nich w jednym miejscu. Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe mogą również skorzystać i udostępnić swoim klientom program bezpłatnych zwrotów. Wówczas umowa kurierska obejmuje dostarczanie przesyłek (zwrotów) zwracanych do sklepu za pośrednictwem np. paczkomatów.

Szybko i sprawnie są realizowane wysyłki kurierskie przedsiębiorców, którzy sprzedają za pośrednictwem Allegro. Ta grupa klientów – poza wymienionymi wyżej usługami – może dodatkowo skorzystać z opcji miniKuriera24 InPost.

Umowa kurierska – jeszcze wygodniejsze nadawanie paczek

Firma InPost wychodzi naprzeciw oczekiwaniom właścicielom sklepów, którzy codziennie wysyłają paczki do swoich klientów. Umowa kurierska to rozwiązanie pozwalające na jeszcze wygodniejsze nadawanie paczek. Warunki współpracy przedsiębiorca ustala z opiekunem handlowym InPost, a po podpisaniu umowy, otrzymuje dostęp do specjalnego programu, za pomocą którego nadaje przesyłki.

Umowa kurierska to rozwiązanie dla klientów, którzy miesięcznie nadają przesyłki za kwotę 7000 zł netto w przypadku paczkomatów i 4000 zł netto w przypadku usług kurierskich.

InPost – poznaj korzyści płynące ze współpracy

Coraz większa liczba użytkowników robiących zakupy w sklepach internetowych powoduje, że przedsiębiorcy muszą mieć dostęp do nowoczesnych narzędzi, w tym tych, które automatyzują nadawanie paczek. Wysyłki kurierskie proponowane przez firmę InPost to szereg korzyści zarówno z punktu widzenia przedsiębiorców, jak i osób korzystających z ofert sklepów internetowych.

Wśród głównych zalet korzystania z usług firmy InPost należy wymienić:

  • jedną z najniższych cen na rynku – w przypadku paczek nadawanych do paczkomatów ceny zaczynają się od 8,99 zł (dla paczek gabarytu A),
  • możliwość odbioru paczki 24/7 – umowa z firmą kurierską obejmująca dostarczanie paczek do paczkomatu oznacza, że klienci mogą odebrać przesyłkę w dowolnym momencie, bez konieczności uwzględniania godzin pracy punktu odbioru paczek,
  • 98 proc. paczek jest dostarczanych następnego dnia po nadaniu – sprawna i szybka dostawa paczki przemawia za skorzystaniem z usług sklepu po raz kolejny,
  • możliwość śledzenia paczek – po nadaniu przesyłki, odbiorca może ją śledzić, korzystając ze strony internetowej InPost lub specjalnej aplikacji mobilnej InPost Mobile,
  • rosnącą sieć paczkomatów – dla klientów sklepów internetowych oznacza to wygodę.

Prowadzisz sklep internetowy? Interesuje Cię umowa z firmą kurierską? Oferta InPost została skrojona z myślą o biznesie i e-commerce – przekonaj się o tym sam.

[1] Raport „E-commerce”, https://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/raport-interaktywnie-com-e-commerce-2019-258454 (dostęp 15.05.2019).

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top