Leasing oprogramowania Sybase

Opublikowano: 19 sierpnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sybase Polska wprowadza nową formę sprzedaży produktów dla partnerów firmy. Aktualnie mają oni możliwość skorzystania z oferty leasingu oprogramowania. Usługa będzie realizowana przy współpracy z firmą Leasing3000 wchodzącą w struktury Techmex-u.

Leasingiem objęte są narzędzia programistyczne Sybase: PowerBuilder i PowerDesigner. Korzystanie z tej formy zakupu jest możliwe po akceptacji warunków umowy, zakładającej konieczność wniesienia początkowej opłaty w wysokości 30% wartości nabywanego produktu. Reszta sumy jest płatna w ratach leasingowych. Po zakończeniu okresu leasingowania istnieje możliwość wykupienia licencji. Po dostarczeniu wymaganych dokumentów i wypełnieniu wniosków, następuje podpisanie umowy leasingowej.

Oferta leasingu oprogramowania spotkała się z dużym zainteresowaniem rynku. Wynika to przede wszystkim z atrakcyjnej formy zakupu, która pozwala ograniczyć jednorazowe wydatki i planować koszty – powiedziała Bożena Sostaric, Partner Manager Sybase Polska. Realizujemy już pierwsze zamówienia, które wkrótce zostaną sfinalizowane.

Dodatkowo w ramach programu partnerskiego, Sybase udostępnia bezpłatne wersje bazy danych i produkty middleware do tworzenia aplikacji. Partnerzy mają również szansę na zakup narzędzi programistycznych na preferencyjnych warunkach np. uzyskując korzystny rabat na zakup narzędzi.

W ostatnim okresie do grona partnerów Sybase dołączyły warszawskie firmy Business Management Software Sp. z o.o. i OMF Sp. z o.o jako partnerzy certyfikowani (Commercial Application Provider ). Aplikację partnerską podpisały również firmy Vivo Sp. z o.o. z Łodzi, Infocon Sp. z o.o. z Warszawy, Maxsoft Sp. z o.o z Warszawy, Infocom S.C z Poznania oraz Hoga.PL S.A. z Katowic.

http://www.sybase.com.pl

Sylwester KozakLeasing oprogramowania Sybase

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.