Letnia promocja sieci reklamowej AdTotal

Multimedialna Sieć Premium AdTotal (adtotal.pl) wprowadza letnią ofertę promocyjną. Obejmuje ona emisję reklam w terminie od 1 lipca do 31 sierpnia. Dotyczy wszystkich mediów objętych ofertą AdTotal, a więc: Internetu, telewizji, reklamy w serwisach mobilnych, bankomatów i paneli LCD.

Od 1 lipca do 31 sierpnia do każdego zamówienia reklamy wideo w sieci AdTotal klient otrzymuje dodatkowe 25% odsłon gratis. Promocja obejmuje wszystkie pakiety reklamy wideo dostępne w sieci AdTotal – Total TV RoN, Total TV Informacje, Total TV Gwiazdy, Total TV Rozrywka, Total TV Lifestajl i Total TV Sport. W skład pakietów wchodzi m.in. telewizja internetowa WPtv oraz TVP.pl. Promocja objęte są zamówienia na kwotę powyżej 20 tysięcy złotych netto.

W tym samym okresie pakiet 100 spotów 30” w telewizji Orange Sport kosztować będzie 10 tysięcy złotych (przed promocją – 17,5 tys.), a pakiet 200 spotów – 15 tysięcy zł (przed promocją – 30 tys.). Kampanie realizowane będą w Prime Time, między godz.17.00 a 24.00, czyli czasie najatrakcyjniejszym dla reklamodawców. Minimalne zamówienie to 100 spotów 30”.

Promocją objęta jest też sieć bankomatów eCard, m.in. banków: mBank, MultiBank, Citi Handlowy, BRE Bank SA, Getinbank, Nordea, Volkswagen Bank, ING Bank Śląski Alior Bank. Klient, zamawiając reklamę na tych nośnikach, otrzymuje 55%-owy rabat. Promocja obejmuje wszystkie formy reklamy: Ekran Powitalny, Transakcyjny, Pożegnalny. Warunkiem otrzymania rabatu jest wykupienie reklamy w całej sieci eCard.

W przypadku kampanii na stronach mobilnych Wirtualnej Polski – mini.wp.pl – klient otrzymuje 25% odsłon gratis do każdego zamówienia. Promocja dotyczy kampanii realizowanych na mini.wp.pl w modelu RoS, bez campingu. Promocją objęte są zamówienia na kwotę powyżej 5 tysięcy złotych netto.

Przy zakupie kampanii w sieci monitorów w salonach fryzjerskich klient otrzymuje dodatkowo 3 spoty (zamiast 2) w ciągu godziny. W sieci McDonald i Deutsche Bank rabat wakacyjny na kampanie 7, 14 i 28-dniowe to 50%. Przy kampanii w sieci monitorów w sklepach Piotr i Paweł klient otrzymuje 100% spotów gratis – dla kampanii zleconych do 19 lipca, a także  50% spotów gratis – dla kampanii zleconych do 14 sierpnia. Spoty są do wykorzystania do 15 września br. Przy zamówieniu kampanii na panelach LCD umieszczonych w pasażu handlowym pomiędzy Złotymi Tarasami, Hotelem Mariott i Orco Tower klient otrzymuje dodatkowo drugą, taką samą kampanię na dowolny produkt, do wykorzystania do końca roku.

Adtotal.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top