Lidl podsumowuje dwa lata obecności na Facebooku

Opublikowano: 26 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ciągu dwóch lat Lidl zgromadził na Facebooku ponad 800 tys. fanów i 100 tysięcy komentarzy. W tym czasie pojawiło się ponad 2 tysiące wpisów, było również przeprowadzanych wiele akcji, np. czat z szefami kuchni Lidla czy wybierania promocji.

Social media to dla nas nie tylko „fun”, ale też edukowanie kulinarne, dzielenie się inspiracjami, umożliwianie kontaktu z ekspertami. Działa to też w drugą stronę – nasi fani codziennie udostępniają zdjęcia potraw, które zrealizowali według naszych przepisów, a także przesyłają własne impresje kulinarne – powiedziała Patrycja Kamińska, PR manager Lidl Polska.

Sieć Lidl jest także obecna w serwisie YouTube oraz Pinterest.

Lidl Facebook

Sylwester KozakLidl podsumowuje dwa lata obecności na Facebooku

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.