LifeTube z nowym dyrektorem sprzedaży i szefem działu management

Opublikowano: 6 lipca 2016. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

LifeTube ze względu na dynamiczny rozwój i dywersyfikację działań nie przestaje się zmieniać. Po powołaniu Pawła Stano na stanowisko prezesa zarządu awansowano kolejne dwie osoby. Stanowisko sales director objęła Justyna Bajer, a funkcję head of management przejęła Aleksandra Szumska, dotychczas senior partnership manager w LifeTube.

LifeTubeJustyna Bajer to ekspertka zarówno w zakresie funkcjonowania rynku reklamowego, jak i zarządzaniu ludźmi. W branży pracuje od 2012 roku. W MSL i Livebrand PR odpowiadała za kontakty z mediami i opracowywała strategie komunikacji dla kluczowych klientów. W LifeTube kierowała dotychczas zespołem managerów twórców zrzeszonych w sieci, następnie odpowiadała za projekty specjalne, m.in. organizację Orange Video Fest by LifeTube – największej imprezy youtube’owej w Polsce. Jako sales director będzie rozwijała kompetencje agencyjne LifeTube, odpowiadała za współpracę z kluczowymi partnerami i pozyskiwała klientów strategicznych.

Obowiązki head of management w LifeTube przejęła Aleksandra Szumska, dotychczas senior partnership Manager. W ciągu ostatnich dwóch lat koordynowała kampanie największych polskich i globalnych marek, m.in.: Coca-Cola, Nestea, PZU, ING czy Philips. Jako manager współpracowała z kluczowymi partnerami sieci LifeTube, takimi jak: Radek Kotarski (Polimaty), Lisie Piekło, Karol Paciorek, Marcin Stankiewicz, Niekryty Krytyk, SciFun czy Mówiąc Inaczej. Na nowym stanowisku Szumska postawiła sobie dwa cele: zgrany i efektywny zespół oraz partnerskie i profesjonalne relacje ze wszystkimi youtuberami w sieci.

Dawid ZarazińskiLifeTube z nowym dyrektorem sprzedaży i szefem działu management

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.