Od maja Link4, jako pierwszy ubezpieczyciel w kraju, umożliwia zawarcie umowy ubezpieczenia komunikacyjnego za pośrednictwem bezpłatnej telefonii internetowej Skype. Dzięki nowej usłudze Klienci Link4 mogą natychmiast porozmawiać z konsultantem ubezpieczyciela, korzystając z połączenia internetowego.
Wystarczy kliknąć w baner, umieszczony na stronie www.link4.pl, żeby poprzez Internet połączyć się z konsultantem, który w trakcie rozmowy wyliczy wysokość składki i przygotuje umowę ubezpieczenia komunikacyjnego. Jakość połączenia jest porównywalna do jakości tradycyjnej rozmowy telefonicznej.
Aby korzystać z rozmów za pośrednictwem komunikatora Skype, wystarczy posiadać komputer z dostępem do Internetu, wyposażony w głośniki lub słuchawki i mikrofon. Klient Link4 może szybko zainstalować program Skype dzięki wygodnemu przekierowaniu ze strony www.link4.pl bezpośrednio na stronę producenta programu, gdzie jest on udostępniony bezpłatnie.
Od początku działalności na polskim rynku jesteśmy pionierami w zakresie nowoczesnych kanałów dotarcia do Klientów – jako pierwsza firma w Polsce rozpoczęliśmy sprzedaż ubezpieczeń przez telefon, a od ponad roku umożliwiamy wyliczenie składki i zakup polisy przez Internet. Zastosowanie kolejnego nowatorskiego na rynku rozwiązania, jakim jest kontakt z Klientami przy wykorzystaniu programu Skype, jest kontynuacją polityki Link4, opierającej się na wykorzystaniu szybkich i najwygodniejszych dla Klientów sposobów komunikacji. Już teraz mogę powiedzieć, że zainteresowanie internautów tą formą komunikacji jest bardzo duże, wręcz przerosło nasze oczekiwania – powiedziała Zofia Dzik, Prezes Zarządu Link4 TU SA.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.