Literia dostępna w responsywnej wersji

Opublikowano: 2 września 2016. Kategoria: Rynek.

E-sklep Grupy Onet-RAS Polska dostępny jest w wersji RWD. Literia.pl to także silnik, który zasilać ma inne projekty firmy. Jesienią wystartować ma na nim m.in. sklep Newsweeka.

Literia to e-sklep, w którym internauci mogą zakupić nie tylko publikacje wydawnictwa, ale również inne produkty. Rozwiązania technologiczne zastosowane w Literia.pl pozwalają na tworzenie „podsklepów” pod różnymi markami, dlatego też wersja responsywna została wdrożona również w Księgarni Przeglądu Sportowego, która działa od maja tego roku.

literia

Wydawnictwo zapowiada uruchomienie kolejnych sklepów działających w oparciu o engine Literii. Jesienią światło dzienne ujrzeć ma sklep Newsweeka.

Nasz grupowy system e-commerce powstał w oparciu o technologię Magento, co gwarantuje nam skalowalność i łatwą możliwość tworzenia kolejnych e-sklepów w oparciu o ten sam engine, nie tylko dla brandów Grupy, ale także dla serwisów zewnętrznych – mówi Monika Radaszewska, head of e-Commerce RASP.

Wersja responsywna Literii została przygotowana – podobnie jak cały e-sklep – przez firmę Divante.

Dawid ZarazińskiLiteria dostępna w responsywnej wersji

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.