Businessclick, kontekstowa sieć reklamy dla biznesu, od 1 lutego zasili nowy dyrektor sprzedaży – Ludmiła Król, która właśnie kończy współpracę z AdNet.
Businessclick powstała w listopadzie 2007 roku. Obecnie w ramach sieci działa ponad 60 wydawców zarządzających serwisami z kategorii badania Megapanel: biznes-finanse-prawo. Jej łączny zasięg to 5 mln użytkowników (Real Users, wg. Megapanel PBI/Gemius, próba: październik 2008).
– Ludmiła posiada ogromne doświadczenie w zarządzaniu dużą siecią sprzedaży, dlatego uważam, że obok Tomasza Musiała będzie silnym ogniwem dynamicznie rozwijającej się spółki. Biorąc pod uwagę nasze plany z pewnością nie zabraknie Ludmile nowych, ciekawych wyzwań – mówi Aleksander Kusz, członek zarządu BusinessClick Sp. z o.o.
– Nieprzypadkowo odchodząc z Adnetu wybrałam Businessclick. Sieć szybko się rozszerza, posiada kreatywny i zgrany zespół, ma bardzo ambitne cele. Liczę, że w nowej pracy, wnosząc swoje doświadczenie i wiedzę, będę mogła zdobyć nowe pole osobistego rozwoju, także na zagranicznych rynkach – komentuje Ludmiła Król, nowy dyrektor sprzedaży Businessclick
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.