Łukasz Wejchert przejmuje LeadR

Opublikowano: 2 czerwca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , ,

Kolejną spółką, która zyskała zainteresowanie Łukasza Wejcherta jest LeadR, agencja direct marketingu. Poprzednim właścicielem spółki było Cube Group, należące do funduszy Xevin Investments oraz IQ Partners. Kwoty transakcji nie ujawniono.

W wyniku umowy sprzedaży wszystkich udziałów w spółce LeadR, trafiła ona do portfolio firmy Łukasza Wejcherta – Dirlango.

leadRPrzejęcie LeadR przez Dirlango wpisuje się w naszą obecną strategię. Uruchamianie kolejnych usług w ramach naszej działalności będzie odbywać się podobnie. Naszym celem jest, aby po zgromadzeniu odpowiednich kompetencji, budowie silnego i samodzielnego zespołu, tworzyć nowe struktury agencyjne i tylko koordynować ich rozwój. Ostatnie duże przejęcia na rynku reklamowym pokazują, że rynek ten na nowo się konsoliduje i w tym właśnie odnajdujemy naszą szansę na poszukiwanie podmiotów zainteresowanych zakupem rozwijanych przez nas marek – powiedział Andrzej Cudny, prezes zarządu Cube Group.

Udało nam się z małej firmy PPC zbudować jedną z największych agencji performance marketingowych w Europie oraz efektywnie działający akcelerator w obrębie spółki. Zwieńczeniem sukcesu jest pozyskanie inwestora w postaci Łukasza i jego firmy Dirlango. Obecnie obserwujemy, a nawet poszukujemy projektów związanych z reklamą internetową na rynku CEE, które wpisywałyby się w filozofię inwestycyjną oraz inkubacyjną zarówno Cube Group, jak i Xevin Investments – wyjaśnił Gwidon Humeniuk, współzałożyciel Xevin Investments.

Na dotychczasowym stanowisku pozostanie Sebastian Białousz, prezes i założyciel agencji LeadR, który do tej pory odpowiedzialny był za zarządzanie i realizację strategii jej rozwoju.

Sylwester KozakŁukasz Wejchert przejmuje LeadR

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.