Jednym z głównych problemów początkujących firm są trudności w dotarciu ze swoim produktem lub usługą do klienta. Młody przedsiębiorca rozpoczynający przygodę z biznesem bardzo często nie może sobie pozwolić na drogą reklamę czym już na starcie ogranicza swoje szanse na zdobycie zlecenia. Przedarcie się z ofertą przez gąszcz konkurencji bez odpowiednich środków na promocję często graniczy z cudem powtarzają właściciele start-upów.
MamBiznes.pl – portal młodych przedsiębiorców właśnie z myślą o początkujących firmach daje im możliwość prezentacji swoich produktów i usług na łamach serwisu.
Jak to zrobić? Wystarczy napisać wiadomość na adres [email protected] w tytule wpisując „Start-up” ,a redaktorzy portalu skontaktują się z osobą zainteresowaną. Opis i oferta zgłoszonej firmy zostanie zmieszczona na stronie w zakładce „Start-up” a wybrane przedsięwzięcia mają szanse znaleźć się na stronie głównej portalu.
– Istotną informacją jest to, że dla wszystkich firm, niezależnie od tego w jakiej branży działają znajdzie się miejsce na serwisie. Zależy nam na każdej mikrofirmie dlatego niezależnie czy początkujące przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją statków kosmicznych czy sprzątaniem jego oferta pojawi się na stronie – zapewnia Grzegorz Marynowicz, właściciel portalu. – Od początku w naszym zamyśle było, aby nie dzielić młodych firm na internetowe i pozostałe czy ciekawe i mało innowacyjne. Pod tym względem nasz serwis jest jedynym miejscem w polskim Internecie przeznaczonym dla wszystkich początkujących przedsiębiorców. Nie szufladkujemy, nie oceniamy, nie wytykamy błędów bo o od tego w Polsce mamy wielu specjalistów. Chcemy dać szansę każdemu przedsięwzięciu na zaistnienie bo wierzymy w polską przedsiębiorczość – dodaje pomysłodawca serwisu.
Zapewne najważniejszą informacją dla młodych firm jest fakt, że usługa ta jest całkowicie bezpłatna.
– Mimo, iż możliwość bezpłatnej prezentacji start-upów nie była do tej pory intensywnie promowana zgłosiło się do nas sporo osób zainteresowanych naszą akcją – mówi Grzegorz Marynowicz. Z możliwości przedstawienia swojej firmy szerszemu gronu odbiorców skorzystała już nie mała liczba młodych przedsiębiorców z najróżniejszych branż. Co nas najbardziej cieszy to fakt, że niektóre z mikrofirm dzięki prezentacji swojej oferty pozyskały już pierwsze zlecenia a część z zadowoleniem odnotowała wzrost zainteresowania ich ofertą. To tylko utwierdza nas w przekonaniu, że nasza akcja jest pożyteczna i potrzebna.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.