Swoją działalność zainaugurował Portal Kolorowych Ogłoszeń MamyWszystko.pl. Umożliwia on bezpłatne dodawanie i przeglądanie ogłoszeń użytkowników indywidualnych i firm w 36 kategoriach. Tworzenie serwisu trwało pół roku. Pracowała nad nim grupa przyjaciół niezadowolonych z dostępnych w internecie rozwiązań.
Denerwował nas wymuszony podział na miasta i bardzo długa ścieżka dotarcia do najnowszych ogłoszeń zarówno z konkretnej kategorii, jak i w ogóle, wszystkich z ostatniego okresu. Poza tym na wszystkich portalach ogłoszeniowych jest smutno, drętwo i tak samo – mówi nam Sylwia Kucharska, menadżer projektu.
Autorzy MamyWszystko.pl zdecydowali się więc na nieco odmienny niż w innych serwisach, sposób prezentacji najnowszych ogłoszeń na stronie głównej – użytkownik ma tu stały dostęp do 100 kolorowych tytułów najnowszych anonsów, aktualizowanych w czasie rzeczywistym (bez konieczności odświeżania strony). Zróżnicowana kolorystyka zajawek ogłoszeń na stronie głównej ma być przede wszystkim nawiązaniem do kolorystyki logo portalu, ale jednocześnie każdy kolor przypisany jest do jednej kategorii ogłoszeń.
Rozwiązaniem, które ma być ułatwiać nawigowanie w portalu jest system tworzenia indywidualnych zakładek w menu głównym, grupujących według daty najnowsze ogłoszenia z dowolnie wybranych kategorii. Zalogowani użytkownicy mogą nadać nazwę swoim zakładkom i decydować o zawartości wyświetlanych list.
Baza ogłoszeń portalu została podzielona na dwa tylko działy: ogłoszenia oferowane i ogłoszenia poszukiwane. W każdym z działów znajduje się 36 kategorii tematycznych. Każde ogłoszenie może zostać „otagowane” przez dodającego – jest ono przypisane do województwa, miasta oraz pięciu dowolnych słów kluczowych.
Czy serwis jest w stanie na siebie zarobić? Jak mówi nam Sylwia Kucharska – to pokaże czas i rynek. Dostępne sposoby monetyzacji pomysłu na MamyWszystko.pl to:
- krótkie linki reklamowe wśród ściany najnowszych ogłoszeń na stronie głównej;
- linki sponsorowane z opisem na stronie głównej;
- sekcja „Promowane ogłoszenia” w pakietach wyświetlanych dynamicznie w odstępach 10-cio sekundowych;
- sekcja „Wybrane ogłoszenia” podmieniane losowo na stronie głównej po każdym odświeżeniu strony;
- tradycyjne miejsca reklamowe.
W przygotowaniu są płatne pakiety Premium z dodatkowymi ułatwieniami funkcjonalnościami.
I jeszcze kilka zdań o planach na przyszłość.
Na koniec lata planowane jest wdrożenie kilku ogólnodostępnych nowych funkcjonalności, ale ponieważ aktualnie serwis działa w wersji beta, chcemy najpierw uporać się z ewentualnymi niedogodnościami funkcjonalnymi aktualnej wersji, którą szlifujemy i poprawiamy w miarę przybywania ogłoszeń oraz napływania uwag od użytkowników. Po ustabilizowaniu tej wersji przystąpimy do wdrażania kolejnych rozwiązań, które mamy nadzieję znajdą uznanie użytkowników i okażą się sukcesem bo przecież miejsca „na pudle” są tylko trzy. Szczegółów planowanych funkcjonalności oczywiście nie mogę zdradzić, gdyż chcemy, żeby były zaskoczeniem dla konkurencji, a może i dla nas samych… – mówi Sylwia Kucharska.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.