Marka Socializer znika z rynku – pojawia się Isobar Poland

Opublikowano: 28 marca 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

W związku z przejęciem Socializer w styczniu przez Dentsu Aegis Network zniknie z rynku marka Socializer, która zmieni nazwę na Isobar Poland. Spółka wydzieliła również trzy kluczowe departamenty.

Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań.Łukasz Misiukanis
Po dwóch miesiącach procesu integracji oraz zmian strukturalnych w spółkach, wydzielone zostały dwie submarki „linked by Isobar”: Hypermedia oraz Lubię to, a Socializer i Socialformance zmieniają nazwę na Isobar Poland. W wyniku restrukturyzacji wydzielono trzy departamenty – Creative, Technology & Production oraz Social & Media. Ten ostatni powstał w wyniku połączenia spółek grupy Socializer i zespołu mediów w Isobar Poland.

Wprowadzamy nowe usługi do oferty i otwierają się przed nami perspektywy działań na niezdobytych dotychczas rynkach. Jeszcze wiele pracy nas czeka, ale klienci Isobar i spółek grupy Dentsu Aegis Network coraz odważniej sięgają po możliwości komunikacji i wsparcia sprzedaży, jakie dają kanały social i earned media – komentuje Łukasz Misiukanis, Vice President Isobar Poland.

Firma w Polsce zatrudnia blisko 350 osób.

Sylwester KozakMarka Socializer znika z rynku – pojawia się Isobar Poland

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.