Oglądając oferty rozmaitych salonów komputerowych, aż mieni się w oczach od różnorodnych – wydających się na pierwszy rzut oka bardzo atrakcyjnymi – akcji promocyjnych prezentujących niepowtarzalne upusty. Niezorientowani w temacie powszechnie stosowanych trików marketingowych nierzadko niestety nabierają się na tego rodzaju działania biznesowe, będąc święcie przekonanymi o tym, że aż grzechem byłoby z napotkanej propozycji nie skorzystać, bo to szansa jedna na milion, która drugi raz wydarzyć się już nie może. Czy rzeczywiście tak jest i faktycznie zawsze trzeba kuć żelazo póki gorące, by nabyć wartościowy sprzęt typu laptop za korzystną cenowo stawkę?
Sprawdzaj wnikliwie
Nie tylko powinniśmy zwracać uwagę na to, jakie są specyfikacje konkretnego modelu, który właśnie wzbudził nasze zainteresowanie. Nie ma także większego znaczenia stawka, jaką proponuje sprzedający dany sprzęt. Jednym z ważnych, ale niestety wielokrotnie kompletnie pomijanych aspektów przesądzających o trafnym wyborze odpowiedniego, solidnego laptopa jest zwłaszcza ekran. W gruncie rzeczy chodzi o to, że konsumenci nie patrzą na ten element sprzętu komputerowego pod kątem komfortu regularnego korzystania. To, w jaki ekran nabywany przez nas laptop jest wyposażony ma niesamowicie duże znaczenie, ponieważ jego słaba jakość po prostu może negatywnie rzutować na pole widzenia, a przez to nadwyrężać oczy użytkującego sprzęt. Eksperci zalecają, aby – mając na cel inwestycji w laptop wygospodarowane nieco więcej budżetu – zrezygnować z laptopów posiadających wmontowane panele TN. Powód? Są one przeciętnej klasy elementem wyposażającym sprzęt komputerowy, co natomiast przekłada się na raczej niski kontrast oraz małe kąty widzenia, a zatem ich jakość nie należy do najlepszych. Tania matryca TN daje się łatwo rozpoznać nawet przez kompletnego laika w dziedzinie szeroko rozumianej wysokiej technologii. Wystarczy spojrzeć, czy kolory na ekranie bledną, a jeśli tak to znak, że niestety ale ten laptop, na który zwróciliśmy uwagę ma wspomniane panele TN. Świetną alternatywą wobec nich okazują się zaś niezawodne matryce IPS, a tego typu modele laptopów można znaleźć między innymi na stronie popularnego sklepu internetowego Net-s.pl, gdzie istnieje ogrom różnorodnych wariantów sprzętów najlepszej klasy, w rozmaitych przedziałach cenowych. Inwestycja w taki sprzęt jest równoznaczna z gwarancją uzyskania precyzji obrazu oraz znakomitymi kątami widzenia i kontrastem na poziomie jakieś 1000:1. Kolory są zaś rewelacyjnie odwzorowywane i nie bledną.
Test nie zaszkodzi
Przeciętny Kowalski, który o tym, żeby sprawdzić jaka matryca zamontowana jest w jego przyszłym laptopie dowiaduje się dopiero z niniejszego poradnika, pewnie zachodzi w głowę, jak odpowiednio zweryfikować rzekomą wysoką jakość sprzętu proponowanego przez dystrybutora. Wbrew pozorom nie jest to jednakże szczególnie trudne. Można do tego celu skorzystać z niezawodnego programu HWiNFO. Wystarczy parę ruchów w tym programie, aby bez trudu upewnić się, że nie kupujemy kolokwialnie mówiąc – kota w worku.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
- Salesforce Shopping Index w Q3 2024: wzrosty, spadki i zmiany w zachowaniach konsumentówW trzecim kwartale 2024 roku globalna sprzedaż online zanotowała niewielki wzrost o 3% w porównaniu do analogicznego okresu w roku ...
- Shoper publikuje raport: 31% rocznej sprzedaży w czwartym kwartaleShoper opublikował nowy raport, który ma na celu wsparcie właścicieli e-sklepów w przygotowaniach do najbardziej intensywnego okresu sprzedażowego w roku. ...
- InPost Pay z ponad 5 milionami użytkowników: nowa usługa odroczonej płatnościInPost Pay, usługa oferująca płatności online, przekroczyła liczbę 5 milionów zarejestrowanych użytkowników. W odpowiedzi na rosnące potrzeby klientów, firma wprowadziła ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.