W momencie, gdy prawo zabrania nam reklamowania usług medycznych – możemy w dalszym ciągu postarać się o to, aby nasza strona internetowa była lepsza od tych, na których promują się konkurenci. Nie jest to może łatwe zadanie, ale jest na pewno przydatne – w ten sposób zdobywamy więcej pacjentów, rozwijamy się i zarabiamy więcej pieniędzy. W prywatnych gabinetach medycznych panuje taka sama zasada, jak w każdym innym biznesie – bez klienta jesteśmy narażeni na upadek.
Najważniejszą zasadą jest tutaj to, aby nie próbować namówić pacjenta do skorzystania z naszej oferty w sposób bezpośredni. Jest to zakazane prawnie i możemy ponieść poważne konsekwencje takich działań. Nie oznacza to jednak, że nie możemy utworzyć profesjonalnej strony zawierającej tylko najważniejsze informacje – jej wygląd może sam w sobie okazać się niezamierzoną reklamą, na którą już nie będziemy mieć wpływu.
Co jest najważniejsze?
Po wejściu na stronę internetową każdy chce jak najszybciej znaleźć szukane przez niego informacje. Tutaj do gry wkracza (więcej o nim przeczytasz tutaj: https://simpliteca.com/marketing-medyczny/). Jego zadaniem jest przyciągnięcie uwagi pacjenta właśnie poprzez przejrzystość strony i dyskretne elementy, które wzbudzają zaufanie. Może być to chociażby użycie odpowiedniej czcionki i skorzystanie z kolorystyki, która nie jest odpychająca. Lekarz powinien przywrócić nas do pełni sił, więc nie wymagamy od niego zaawansowanej strony internetowej – interesuje nas jego profesjonalizm w gabinecie.
Koniecznie powinniśmy zadbać o umieszczenie na stronie informacji na temat wykształcenia oraz zdjęcia każdego pracującego w placówce lekarza. Pamiętajmy o tym, że nie może być to wykonane na szybko i telefonem zdjęcie przy kawie. O wiele lepiej zainwestować w profesjonalną sesję zdjęciową – takie zdjęcia wzbudzą zaufanie i spowodują, że będziemy chcieli leczyć się właśnie u tej konkretnej osoby.
A może blog medyczny?
A jeżeli uważamy, że dysponujemy wystarczającą ilością czasu lub chcemy zatrudnić do tego zespół – warto założyć także bloga, na którym będziemy się dzielić swoją wiedzą z zakresu medycyny. Pacjent, który znajdzie takie informacje w Internecie i w ten sposób pozna odpowiedź na nurtujące go pytanie – może chcieć później zapisać się na wizytę właśnie do tego lekarza.
Świadomość tego, że jego wiedza pokrywa się z tym, czego chcieliśmy się dowiedzieć to istotna kwestia – od tego momentu wiemy już, że dysponuje on informacjami, które będą wystarczające do wyleczenia naszej dolegliwości. Na tym właśnie polega marketing medyczny. Jego utworzenie oraz rozwój warto zlecić specjalistom, np. agencji marketingu lokalnego https://simpliteca.com.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.