Za nieco ponad tydzień wystartuje MarryLab, internetowa strona ślubna mająca być propozycją dla przyszłych Młodych Par, ceniących sobie doskonałą organizację. Pomysł na serwis zrodził się podczas przeglądania w domowym archiwum starych zaproszeń ślubnych, zdradza nam jego twórca Jakub Michalski.
MarryLab umożliwiać będzie stworzenie specjalnej strony internetowej, będącej bazą danych dotyczących planowanego ślubu. Przyszli małżonkowie będą mogli prezentować na niej wybrane przez siebie zdjęcia i filmy, prowadzić bloga, przygotować listę prezentów, księgę gości, poinformować o trasie dojazdu do kościoła lub na przyjęcie weselne, czy wyświetlić zegar, odliczający czas do i po ślubie.
Jak mówi nam Jakub Michalski, właściciel firmy PRENEW, która tworzy serwis, ma on wyróżniać się przejrzystością i oryginalnością.
Główny zamysł to możliwość wklejenia własnych twarzy w ilustrowane tła i postacie. Z czasem ma być ich na prawdę dużo do wyboru, tak, aby każdy znalazł coś dla siebie. Dodatkowym atutem jest doskonały panel administracyjny, który pozwala na prawie całkowitą edycję własnej strony ślubnej – zachwala.
Korzystanie z serwisu nie będzie darmowe. Do końca września będzie można go wypróbować bez kosztów. Od października natomiast niezbędne będzie wykupienie abonamentu. Dostępne będą trzy opcje, różniące się czasem aktywności stworzonej przez użytkowników strony: pakiet Standard z aktywną przez 30 dni stroną (29,99 zł), pakiet Premium na 120 dni (99,99 zł) oraz pakiet Royal na 365 dni (199,99 zł).
Abonament będzie dystrybuowany dwoma kanałami – poprzez stronę www oraz przez partnerów, którzy wezmą udział w programie partnerskim. Mogą nimi być np. fotografowie, konsultanci, właściciele sklepów z artykułami ślubnymi – mówi Michalski.
Serwis oficjalnie wystartuje pierwszego września, już teraz można jednak podejrzeć wersję beta. W najbliższym czasie twórcy MarryLab chcą skupić się na jego promocji. Mają jednak kolejne pomysły na wzbogacenie funkcjonalności swojego dzieła, Jednym z nich mają być ilustrowane zaproszenia spójne ze stroną ślubną.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.