mBank najbardziej przyjaznym bankiem internetowym

mBank zajął pierwsze miejsce wśród czołowych banków detalicznych (oferujących usługi e-bankowości), audytowanych na potrzeby rankingu tygodnika „Newsweek Polska” przez pracownię MillwardBrown SMG/KRC.

 

W badaniu oceniano przede wszystkim poziom obsługi Klientów oraz zakres i standard usług. W wypadku banków internetowych liczyła się jakość kontaktu z bankiem za pośrednictwem serwisu transakcyjnego w internecie oraz centrum telefonicznego. Dzięki zastosowaniu metody tajemniczego klienta (mystery shopper), w ramach której pracownicy instytutu badawczego wcielali się w rolę klientów, banki zostały sprawdzone w praktyce i ocenione z perspektywy konsumentów.

Jednocześnie w rankingu „Newsweeka” w kategorii bankowości tradycyjnej pierwsze miejsce w 2011 r. zajął MultiBank – będący podobnie jak mBank częścią BRE Banku.

Przy rosnącym ubankowieniu Polaków i coraz bardziej konkurencyjnym rynku, to jakość obsługi staje się kluczowym elementem budowania przewagi konkurencyjnej na rynku. Nasi klienci doceniają to, że w sposób ciągły pracujemy nad poziomem obsługi. Dzięki temu, nie tylko chcą być z nami na długo, ale także bardzo często polecają nas swoim znajomym – mówi Cezary Stypułkowski, prezes zarządu BRE Banku. – Pozycja w prestiżowym rankingu „Newsweeka” jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Potwierdza słuszność przyjętej strategii i zasady „myślenia Klientem”. Najwyższa jakość obsługi i doskonałe zrozumienie potrzeb Klienta to moim zdaniem przyszłość nowoczesnej bankowości – dodaje prezes BRE Banku.

Tegoroczny ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” według informacji tygodnika został istotnie odświeżony i wzbogacony. Nie zmieniły się jednak jego reguły.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top