Zmieniasz siedzibę firmy? Otwierasz filię w jednym ze śląskich miast? A może chcesz odświeżyć wizerunek swojego przedsiębiorstwa? W każdej ze wspomnianych sytuacji będziesz potrzebować mebli biurowych dla pracowników. Na co należy zwrócić uwagę, planując ich zamówienie?
O czym pamiętać?
Wybierając meble biurowe, trzeba wziąć pod uwagę kilka bardzo ważnych aspektów, wśród których najważniejsze role odgrywają: jakość, ergonomiczność oraz stylistyka. Osoba odpowiedzialna za składanie zamówienia, powinna pamiętać, że meble biurowe to elementy decydujące o wizerunku całego przedsiębiorstwa, dlatego wybór dostawcy jest kluczowy dla osiągnięcia odpowiedniego efektu.
Meble biurowe – biurka
Biurko to element, na który warto zwrócić szczególną uwagę, kompletując zamówienie. To przy biurku bowiem pracownik spędza większość swojego czasu – trzeba więc postawić na ergonomiczność mebla. Regulowana wysokość, nachylenie blatu, modułowość – to tylko niektóre z cech, o których należy pamiętać, wybierając konkretne modele. Atrakcyjnym dodatkiem jest np. kanał kablowy, dzięki któremu można uporządkować przestrzeń pracy.
Meble biurowe – fotele i krzesła
Kolejnym niezwykle istotnym elementem wyposażenia pracowniczego jest fotel biurowy. Również w tym przypadku, podczas wyboru mebli należy zwrócić szczególną uwagę na ergonomię. Im więcej możliwości regulacji ma dany fotel, tym lepiej ponieważ oznacza to, że pracownik będzie mógł go w maksymalnym stopniu dostosować do kształtu swojego ciała, co pozwoli mu pracować w pozycji, która nie wpłynie negatywnie na jego zdrowie. Tak więc takie elementy jak: regulacja podłokietników, podparcia lędźwiowego, oparcia czy głębokość siedziska, są niezwykle ważne.
Meble biurowe – kontenerki z szufladami
Jeśli biurko nie posiada szuflad, obok niego powinny znaleźć się kontenerki z szufladami, dzięki którym będzie można uporządkować przestrzeń pracy. Kontenerki biurowe zwykle posiadają kółka, dzięki którym można łatwo przesuwać meble w różne miejsca, a to ułatwia sprawne zagospodarowanie przestrzeni biurowej.
Ergonomia mebli zwiększa wydajność pracy!
Planując zamówienie mebli biurowych dla pracowników, należy pamiętać, że przestrzeń biurowa jest czynnikiem, który ma duży wpływ na jakość pracy zatrudnianych osób, a coraz częściej decyduje także o tym, czy kandydat na pracownika zdecyduje się podjąć zatrudnienie. Meble biurowe powinny więc być jak najlepiej dopasowane do indywidualnych potrzeb poszczególnych pracowników, dzięki czemu nie ucierpi ich zdrowie, a praca będzie efektywniejsza.
Autor: http://www.vimexmeble.pl/
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.