Ostatni tydzień naboru do projektu Media 3.0

Opublikowano: 26 marca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Jeszcze tylko przez tydzień można składać wnioski o dofinansowanie innowacyjnych pomysłów z obszaru multimediów i IT. Inkubator Przedsiębiorczości Media 3.0, którego działalność koordynuje Park Technologiczny Miasteczko Multimedialne w Nowym Sączu, wybierze minimum 12 najlepszych projektów, które otrzymają dofinansowanie w wysokości nawet 200 tys. euro.

Wniosek zgłoszeniowy to niezwykle łatwy do wypełnienia formularz, który nie wymaga szczegółowego opisu pomysłu ale ma na celu pokazać na ile jego autor widzi i rozumie przestrzeń rynkową do jego realizacji – mówi Tomasz Haptaś, informatyk, autor jednego z pomysłów.

Wnioskodawcą może być zarówno osoba fizyczna jak i firma, która myśli o rozwijaniu nowego projektu. Działalność może obejmować również rynki zagraniczne np. Stany Zjednoczone. Jedyny warunek to rejestracja spółki w Polsce.

Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni projektami, które do nas napływają. Wiele z nich to niestandardowe pomysły otwierające nową przestrzeń zarówno w obszarze wdrażania innowacyjnych technologii jak i modeli biznesowych, które pokazują zupełnie zaskakujące możliwości generowania przychodów firmy. Czekamy na kolejne wnioski zakładając, że żaden pomysłodawca z dobry projektem zgłoszonym do Media 3.0 nie pozostanie bez naszego wsparcia i opieki – mówi Kinga Pawłowska dyrektor projektu Media 3.0

Wnioski można składać online do 31 marca 2010 na stronie projektu www.milionnastart.pl

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z EFRR w ramach PO IG oraz budżetu państwa, Priorytet 3 – Kapitał dla innowacji, Działanie 3.1- Inicjowanie działalności innowacyjnej. Partnerami projektu są PKPP Lewiatan, Multiklaster, AIP oraz ICM.

Dawid ZarazińskiOstatni tydzień naboru do projektu Media 3.0

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.