Marketing kiedyś a dziś wydaje się być przepaścią, ale rzadko kiedy patrzymy naprzód, a nie wstecz. Dlatego zdziwieni, nie wiemy, co poradzić na zmiany. Wczoraj skuteczne, dziś mało efektywne, jutro nadające się do kosza – tak przyspiesza rynek. Dlatego niech nikogo nie zdziwi zakup mediów 360 stopni i skuteczność działań marketingowych, jaka się z tym wiąże.
Czym są media 360o?
Dla wielu z przedsiębiorców termin mediów 360o jest co najmniej problematyczny. Wiemy bowiem, że rozszerzona rzeczywistość jest dziś wykorzystywana w wielu produkcjach czy rozrywkach, między innymi w grach, parkach rozrywki, muzeach czy kinematografii, ale nie ma jej za bardzo w działaniach marketingowych. Tymczasem firma Google stworzyła coś, co wykracza poza normalne widzenie świata. W świat marketingu wkroczył DoubleClick Bid Manager. Co to takiego?
DoubleClick Bid Manager z bliska
Jest to wirtualna platforma oparta na zasadzie demand-side platform, która umożliwia skuteczniejszy i szybszy dostęp do klientów poprzez działania w mediach 360o. Na platformie Google można precyzyjnie kierować reklamy do konkretnych odbiorców w sposób jednostkowy i jednorazowy.
Dodatkowe możliwości
Zakup plików cookie od zewnętrznych firm pozwala na dopasowanie profilu reklamy do odbiorcy. Dzięki DoubleClick Bid Manager możemy wykorzystać ostatnio wpisywane frazy lub odwiedzane przez klienta strony, by natychmiast wykupić widoczne dla niego reklamy ukierunkowane w stronę jego potrzeb.
Ile kosztuje zakup mediów?
Zakup mediów 360o,ze względu na swoje całościowe podejście, jest dość drogi i opiera się o możliwość korzystania z miejsc lepiej oddziałujących na klienta. Są to między innymi obszary reklamowe niedostępne dla programów blokujących je w przeglądarkach klientów.
Dzięki mediom 360o możemy z niespotykaną dotąd precyzją ukierunkować reklamę do klienta, który w rzeczywistości ma na celu zakup jednego z produktów, ale niejako wyprzedzić jego poszukiwania, pojawić się zanim on będzie próbował znaleźć interesującą go ofertę. Takie działania są jednak obecnie najdroższym (ale i najskuteczniejszym) sposobem na zakup mediów w marketingu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.