Media 360 stopni, czyli za ile i na co?

Marketing kiedyś a dziś wydaje się być przepaścią, ale rzadko kiedy patrzymy naprzód, a nie wstecz. Dlatego zdziwieni, nie wiemy, co poradzić na zmiany. Wczoraj skuteczne, dziś mało efektywne, jutro nadające się do kosza – tak przyspiesza rynek. Dlatego niech nikogo nie zdziwi zakup mediów 360 stopni i skuteczność działań marketingowych, jaka się z tym wiąże.

Media 360 stopni, czyli za ile i na co? 1

Czym są media 360o?

Dla wielu z przedsiębiorców termin mediów 360o jest co najmniej problematyczny. Wiemy bowiem, że rozszerzona rzeczywistość jest dziś wykorzystywana w wielu produkcjach czy rozrywkach, między innymi w grach, parkach rozrywki, muzeach czy kinematografii, ale nie ma jej za bardzo w działaniach marketingowych. Tymczasem firma Google stworzyła coś, co wykracza poza normalne widzenie świata. W świat marketingu wkroczył DoubleClick Bid Manager. Co to takiego?

DoubleClick Bid Manager z bliska

Jest to wirtualna platforma oparta na zasadzie demand-side platform, która umożliwia skuteczniejszy i szybszy dostęp do klientów poprzez działania w mediach 360o. Na platformie Google można precyzyjnie kierować reklamy do konkretnych odbiorców w sposób jednostkowy i jednorazowy.

Dodatkowe możliwości

Zakup plików cookie od zewnętrznych firm pozwala na dopasowanie profilu reklamy do odbiorcy. Dzięki DoubleClick Bid Manager możemy wykorzystać ostatnio wpisywane frazy lub odwiedzane przez klienta strony, by natychmiast wykupić widoczne dla niego reklamy ukierunkowane w stronę jego potrzeb.

Ile kosztuje zakup mediów?

Zakup mediów 360o,ze względu na swoje całościowe podejście, jest dość drogi i opiera się o możliwość korzystania z miejsc lepiej oddziałujących na klienta. Są to między innymi obszary reklamowe niedostępne dla programów blokujących je w przeglądarkach klientów.

Dzięki mediom 360o możemy z niespotykaną dotąd precyzją ukierunkować reklamę do klienta, który w rzeczywistości ma na celu zakup jednego z produktów, ale niejako wyprzedzić jego poszukiwania, pojawić się zanim on będzie próbował znaleźć interesującą go ofertę. Takie działania są jednak obecnie najdroższym (ale i najskuteczniejszym) sposobem na zakup mediów w marketingu.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top