Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu IKEA

Media Contacts wygrało przetarg na obsługę budżetu mediowego IKEA w Internecie. Firma Media Contacts od blisko 2 lat współtworzyła strategie mediowego wykorzystania Internetu w komunikacji IKEA i realizowała kampanie reklamowe online. Wysoka efektywność Nowego Medium przyczyniła się do zwiększenia udziału Internetu w ogólnym media mixie IKEA.

W związku z rosnącą rolą Internetu w komunikacji marketingowej IKEA podjęła decyzję o zorganizowaniu odrębnego przeglądu agencji wyspecjalizowanych w komunikacji internetowej.

Do przeglądu zaproszono najbardziej liczące się na polskim rynku podmioty zajmujące się planowaniem i zakupem mediów interaktywnych.

Wśród czynników, które zadecydowały o podjęciu współpracy z Media Contacts, największą rolę odegrały: kompetencje, doświadczenie oraz unikalny sposób planowania i optymalizacji kampanii.

W związku ze zdobyciem budżetu Media Contacts przygotowało kampanię „Letnia wyprzedaż” i jest w trakcie prac nad kolejnymi projektami.

http://www.mediacontacts.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top