Medias.pl otworzył profesjonalny sklep

Dnia 29 października 2002 r. rozpoczął działalność profesjonalny
sklep internetowy z komputerami, oprogramowaniem oraz akcesoriami. Sklep jest prowadzony przez Medias.pl, jednego z liderów wielkopolskiego rynku IT, firmę z ponad 5-letnim doświadczeniem.

Asortyment sklepu to ponad 2500 pozycji, co pod tym względem stawia serwis na pozycji jednego z polskich liderów. Bazy danych sklepu medias.pl są połączone z systemem magazynowo-księgowym firmy, co gwarantuje aktualność cen, dostępności towarów oraz umożliwia kupującym w sklepie monitorowanie na bieżąco statusu swoich zamówień. Osoby dokonujące zakupów w sklepie Medias.pl mogą dokonywać płatności m.in. karta kredytową online oraz przelewami bankowymi. Klientom zaoferowano też korzystne rabaty przy przedpłatach za towar.

Główny nacisk w sklepie położono na profesjonalne opisy towarów, np. z warunkami licencji oraz sugestiami Medias.pl co do zastosowań. Przeglądając ofertę Medias.pl można także odnaleźć linki do stron producentów, wsparcia technicznego i serwisów podających ciekawe informacje o produktach będących w asortymencie.

Sklep posiada bardzo rozbudowane działy specjalne – promocje i wyprzedaże, w których można znaleźć towary w bardzo atrakcyjnych cenach, z upustami dochodzącymi nawet do 35%. Specjalnie z okazji startu serwisu przygotowano też promocję – przy zakupie wybranych towarów można otrzymać gratis aż dwie pary słuchawek gratis, idealnych do prowadzenia rozmów głosowych przez Internet. Medias.pl oferuje klientom także dość unikatową na polskim rynku możliwość – zakupu zestawów komputerowych aż z 10-letnią gwarancją.

„Oprogramowanie sklepu zostało stworzone przez naszych profesjonalnych programistów – mówi Rafał Zienowicz – specjalista ds. oprogramowania – i przez cały czas będzie rozbudowywane. Chcemy zaoferować naszym klientom najlepszą funkcjonalność przy dużej łatwości prowadzenia zakupów. Bazy danych sklepu czerpią na bieżąco informacje na temat produktów, dostępności i cen bezpośrednio z systemu magazynowo-księgowego firmy, co uprościło wewnętrzne procedury obsługi e-klientów i obniżyło całościowy koszt działania serwisu. Dla klienta przekłada się to na bardzo niskie ceny, które są jednym z podstawowych atutów przy wyborze produktów.”

http://www.medias.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top