Dnia 29 października 2002 r. rozpoczął działalność profesjonalny
sklep internetowy z komputerami, oprogramowaniem oraz akcesoriami. Sklep jest prowadzony przez Medias.pl, jednego z liderów wielkopolskiego rynku IT, firmę z ponad 5-letnim doświadczeniem.
Asortyment sklepu to ponad 2500 pozycji, co pod tym względem stawia serwis na pozycji jednego z polskich liderów. Bazy danych sklepu medias.pl są połączone z systemem magazynowo-księgowym firmy, co gwarantuje aktualność cen, dostępności towarów oraz umożliwia kupującym w sklepie monitorowanie na bieżąco statusu swoich zamówień. Osoby dokonujące zakupów w sklepie Medias.pl mogą dokonywać płatności m.in. karta kredytową online oraz przelewami bankowymi. Klientom zaoferowano też korzystne rabaty przy przedpłatach za towar.
Główny nacisk w sklepie położono na profesjonalne opisy towarów, np. z warunkami licencji oraz sugestiami Medias.pl co do zastosowań. Przeglądając ofertę Medias.pl można także odnaleźć linki do stron producentów, wsparcia technicznego i serwisów podających ciekawe informacje o produktach będących w asortymencie.
Sklep posiada bardzo rozbudowane działy specjalne – promocje i wyprzedaże, w których można znaleźć towary w bardzo atrakcyjnych cenach, z upustami dochodzącymi nawet do 35%. Specjalnie z okazji startu serwisu przygotowano też promocję – przy zakupie wybranych towarów można otrzymać gratis aż dwie pary słuchawek gratis, idealnych do prowadzenia rozmów głosowych przez Internet. Medias.pl oferuje klientom także dość unikatową na polskim rynku możliwość – zakupu zestawów komputerowych aż z 10-letnią gwarancją.
„Oprogramowanie sklepu zostało stworzone przez naszych profesjonalnych programistów – mówi Rafał Zienowicz – specjalista ds. oprogramowania – i przez cały czas będzie rozbudowywane. Chcemy zaoferować naszym klientom najlepszą funkcjonalność przy dużej łatwości prowadzenia zakupów. Bazy danych sklepu czerpią na bieżąco informacje na temat produktów, dostępności i cen bezpośrednio z systemu magazynowo-księgowego firmy, co uprościło wewnętrzne procedury obsługi e-klientów i obniżyło całościowy koszt działania serwisu. Dla klienta przekłada się to na bardzo niskie ceny, które są jednym z podstawowych atutów przy wyborze produktów.”
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.