Dnia 29 października 2002 r. rozpoczął działalność profesjonalny
sklep internetowy z komputerami, oprogramowaniem oraz akcesoriami. Sklep jest prowadzony przez Medias.pl, jednego z liderów wielkopolskiego rynku IT, firmę z ponad 5-letnim doświadczeniem.
Asortyment sklepu to ponad 2500 pozycji, co pod tym względem stawia serwis na pozycji jednego z polskich liderów. Bazy danych sklepu medias.pl są połączone z systemem magazynowo-księgowym firmy, co gwarantuje aktualność cen, dostępności towarów oraz umożliwia kupującym w sklepie monitorowanie na bieżąco statusu swoich zamówień. Osoby dokonujące zakupów w sklepie Medias.pl mogą dokonywać płatności m.in. karta kredytową online oraz przelewami bankowymi. Klientom zaoferowano też korzystne rabaty przy przedpłatach za towar.
Główny nacisk w sklepie położono na profesjonalne opisy towarów, np. z warunkami licencji oraz sugestiami Medias.pl co do zastosowań. Przeglądając ofertę Medias.pl można także odnaleźć linki do stron producentów, wsparcia technicznego i serwisów podających ciekawe informacje o produktach będących w asortymencie.
Sklep posiada bardzo rozbudowane działy specjalne – promocje i wyprzedaże, w których można znaleźć towary w bardzo atrakcyjnych cenach, z upustami dochodzącymi nawet do 35%. Specjalnie z okazji startu serwisu przygotowano też promocję – przy zakupie wybranych towarów można otrzymać gratis aż dwie pary słuchawek gratis, idealnych do prowadzenia rozmów głosowych przez Internet. Medias.pl oferuje klientom także dość unikatową na polskim rynku możliwość – zakupu zestawów komputerowych aż z 10-letnią gwarancją.
„Oprogramowanie sklepu zostało stworzone przez naszych profesjonalnych programistów – mówi Rafał Zienowicz – specjalista ds. oprogramowania – i przez cały czas będzie rozbudowywane. Chcemy zaoferować naszym klientom najlepszą funkcjonalność przy dużej łatwości prowadzenia zakupów. Bazy danych sklepu czerpią na bieżąco informacje na temat produktów, dostępności i cen bezpośrednio z systemu magazynowo-księgowego firmy, co uprościło wewnętrzne procedury obsługi e-klientów i obniżyło całościowy koszt działania serwisu. Dla klienta przekłada się to na bardzo niskie ceny, które są jednym z podstawowych atutów przy wyborze produktów.”
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...