Michał Lach, twórca i przewodniczący rady nadzorczej K2 wśród finalistów siódmej, polskiej edycji konkursu Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009.
Ernst & Young Przedsiębiorca Roku jest konkursem osobowości, a nie firm. Jury podejmuje decyzję o wyborze najlepszego przedsiębiorcy w oparciu o takie kryteria, jak przedsiębiorczość, działalność międzynarodowa, innowacyjność, relacje z pracownikami i najbliższym otoczeniem oraz wyniki finansowe. Analizując wszystkie dane, informacje i liczby, członkowie Jury nie tracą z oczu człowieka, dążą do poznania jego osobowości. Polski zwycięzca konkursu będzie reprezentował nasz kraj podczas światowego finału konkursu w Monte Carlo, wiosną przyszłego roku.
Ernst & Young Przedsiębiorca Roku to jedyna tej skali (ponad 10 000 kandydatów), międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych na świecie przedsiębiorców. Konkurs jest organizowany od 1986 roku. Uczestniczy w nim ponad 50 państw. W Ameryce – gdzie narodziła się idea konkursu – program ten określany jest mianem biznesowych Oskarów. W Polsce konkurs organizowany jest już po raz siódmy. Gala Finałowa konkursu, która odbędzie się w sobotę, 28 listopada w Warszawie, będzie transmitowana przez TVN24 i TVN CNBC Biznes. Wtedy też poznamy nazwiska laureatów konkursu – zwycięzców w poszczególnych kategoriach: Produkcja, Usługi, Nowy Biznes oraz nazwisko zdobywcy tytułu „Ernst & Young Przedsiębiorca Roku 2009”.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.