Międzynarodowy Tydzień Networkingu 2009

Opublikowano: 8 stycznia 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: , , ,

Od 2 do 13 lutego 2009, w największych miastach Polski odbędą się obchody Międzynarodowego Tygodnia Networkingu (International Networking Week™), którego celem jest podniesienie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką networking odgrywa w rozwoju biznesu na całym świecie. W Polsce Międzynarodowy Tydzień Networkingu jest okazją do dyskusji na temat kultury zaufania i jej roli w biznesie oraz integracji różnych środowisk biznesowych i społecznych.

Na początku lutego razem ze stowarzyszeniami z całej Polski, izbami gospodarczymi, klubami biznesu nagłaśniana będzie waga budowy sieci kontaktów opartych o zaufanie w biznesie i społeczeństwie obywatelskim. W Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Międzynarodowy Tydzień NetworkinguPoznaniu, Łodzi, Warszawie, Częstochowie, Toruniu, Bydgoszczy odbędą się wieczorne spotkania biznesowe na których liderzy organizacji uczestniczących w MTN będą mięli okazję, aby się spotkać i poznać. W efekcie wymiany doświadczeń powstanie, korzystny dla wszystkich, efekt synergii i wzajemnej współpracy.

W ramach Międzynarodowego Tygodnia Networkingu (www.tydziennetworkingu.pl) w wielu krajach odbędzie się szereg spotkań przedstawicieli rządów, biznesu, izb gospodarczych i stowarzyszeń branżowych. Celem mitingów będzie zwrócenie uwagi na potrzebę budowania relacji wśród organizacji lokalnych i globalnych.

Organizatorzy głęboko wierzą, że Międzynarodowy Tydzień Networkingu przyczyni się do zawarcia wielu nowych kontaktów. Znajomości te z całą pewnością przełożą się na stworzenie coraz to nowych i ciekawszych inicjatyw, spotkań i biznesów.
Dodatkowe informacje:

Marcin Osman, 
Koordynator Międzynarodowego Tygodnia Networkingu

www.tydziennetworkingu.pl

marcin@bnipolska.pl 
+ 48 606 639 113

Dawid ZarazińskiMiędzynarodowy Tydzień Networkingu 2009

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.