Milion złotych na finansowanie startupów e-commerce

Opublikowano: 29 października 2014. Kategoria: Rynek Startupy. Tagi: , , , ,

Hedgehog Fund zapewni finansowanie do 1 mln złotych dla startupów rozwijanych w Laboratorium Innowacji Grupy Unity. Projekt ten ma na celu wsparcie najlepszych pomysł z zakresu szeroko rozumianego e-biznesu.

Uruchomiliśmy Laboratorium Innowacji, bo chcemy wspólnie z pomysłodawcami rozwijać najlepsze projekty wspierając je wiedzą, doświadczeniem biznesowym i kompetencjami sprzedażowymi dla sektora B2B. Strategiczne wsparcie Hedgehog Fund daje nam unikalne know-how z branży inwestycyjnej i dodatkowy dostęp do kapitału, tak potrzebny w przypadku szybko rosnących biznesów w branży e-commerce – powiedział Tomasz Wesołowski, Członek Zarządu Grupy Unity.

unityLAB

Koncepcja Laboratorium jest połączeniem praktyk tradycyjnych funduszy inwestycyjnych, akceleratorów innowacji i doświadczeń Aniołów Biznesu. Na wsparcie liczyć mogą zarówno projekty we wczesnej fazie rozwoju, jak i dojrzałe biznesy zainteresowane możliwościami wsparcia kapitałowego, lub wspólnych działań rynkowych. W ramach Laboratorium Innowacji projekty dostaną nie tylko wiedzę i wsparcie merytoryczne, możliwość dostępu do największych Klientów w branży, ale także bezpośrednie finansowanie.

E-commerce jest bardzo perspektywicznym segmentem rynku, a poprzez doświadczenia naszych partnerów wiemy, że możemy wnieść do rozwoju projektów z tego obszaru konkretną wiedzę i potrzebny kapitał. Sami bowiem z powodzeniem rozwijaliśmy biznesy internetowe. Jesteśmy funduszem inwestującym prywatne pieniądze w projekty technologiczne. Oczekujemy mniejszościowych udziałów, za inwestycje do miliona złotych – dodał Marcin Zabielski, Partner Zarządzający funduszu Hedgehog Fund.

Pomysły i projekty w pierwszej fazie działania Laboratorium Innowacji można zgłaszać do 31 grudnia 2014 na stronie http://lab.unity.pl/

Sylwester KozakMilion złotych na finansowanie startupów e-commerce

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.