Krótko i na temat, bo czas to pieniądz – pod takim hasłem przebiegało pierwsze spotkanie z cyklu mKlaster Bussines Meeting. 28 września w siedzibie poznańskiego mKlastra spotkali się czołowi lokalni dostawcy rozwiązań mobilnych oraz reprezentanci poznańskich firm i instytucji. Pretekstem do biznesowych rozmów była możliwość poznania najnowocześniejszych rozwiązań IT, rozpoznanie rynku firm programistycznych oraz dowiedzenie się, jak rynek mobile może wspomóc daną branżę.
– Pierwsze spotkanie z cyklu mKlaster Business Meeting pokazało jak dużym zainteresowaniem cieszą się wśród przedsiębiorców i przedstawicieli instytucji rozwiązania moblilne – mówi Marcin Paradowski, koordynator mKlastra. – Podczas mKlaster Business Meeting przedstawiliśmy to, co we współpracy z klastrem najlepsze – innowacyjność, kreatywne podejście do realizowanych projektów oraz elastyczne rozwiązania dopasowane do potrzeb klientów.
Spotkanie odbyło się w formule speed networkingu, czyli 10 minutowych rozmów programistów z przedsiębiorcami. Po krótkim wstępie i zaprezentowaniu oferty poznańskiego mKlastra, każdy z gości mógł wysłuchać propozycji, jakie przygotowali dla niego przedstawiciele klastra, skonsultować własne pomysły, poznać nowinki technologiczne i ustalić wstępne zasady współpracy. Po zakończeniu serii spotkań, nadszedł czas na networking i ustalenie dalszych szczegółów pracy nad wybranym przez gości rozwiązaniem mobilnym.
– Na spotkanie przyszłam z konkretnym celem – byłam ciekawa rozwiązań mobilnych, które pomogłyby nam łączyć pracodawców i studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Czegoś na kształt agregatora staży, ofert pracy i inspiracji biznesowych. Pierwsze pomysły na taką aplikację padły podczas moich rozmów z programistami. W ciągu niecałych dwóch godzin poznałam warunki współpracy z siedmioma firmami, ich pomysły, budżety – informacje, które czasami gromadzę przez kilka dni dostałam „od ręki”. Chętnie skorzystam z kolejnego zaproszenia na tego typu spotkanie – mówi Karolina Szuman z Biura Współpracy z Biznesem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
mKlaster Business Meeting to kolejna propozycja kreatywnych spotkań organizowana dla przedsiębiorców przez poznańskie zrzeszenie dostawców rozwiązań mobilnych. Wcześniej mKlaster zorganizował trzy edycje wydarzenia o nazwie NeedApp – czyli połączenie warsztatów design thinking i całodobowego hackathonu. Podczas trzech edycji programiści pracowali nad konkursową aplikacją dla firmy SKODA, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Miasta Poznań. W ich wyniku powstały trzy rozwiązania, które zarówno odpowiadały na potrzeby odbiorców, jak i uzyskały najwyższą ocenę zamawiającego.
– Sukces mKlaster Business Meeting i NeedAppa świadczy o tym, że istnieje duże zapotrzebowanie na ciągłe eksplorowanie rozwiązań mobilnych i jak najlepsze dopasowanie ich do potrzeb konkretnej branży i klientów. Mamy nadzieję, że kolejne speed networkingowe spotkanie przyniesie kolejne korzyści zarówno dla branży programistycznej, jak i jej klientów – dodaje Marcin Paradowski.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.