Wraz z powołaniem spółki mLife Ukraine Ltd, firma mLife, agregator oraz dostawca treści multimedialnych na polskim rynku, zapoczątkowała realizację strategii rozwoju na rynkach wschodnich. Nowo powstała spółka z siedzibą we Lwowie rozpoczęła swoją działalność z dniem 12 sierpnia 2008 roku.
mLife Ukraine Ltd powołana została na mocy umowy pomiędzy polską spółką mLife oraz MediaRona Sp. z o.o. Udział obu firm w nowym przedsięwzięciu wynosi 50%. mLife zobowiązała się zapewnić ze swojej strony zarówno rozwiązania technologiczne, infrastrukturę IT, jak i sprawdzone na rynku polskim know-how. Zadaniem firmy MediaRona jest finansowe wsparcie nowego projektu.
mLife Sp. z o.o. wchodzi w skład grupy kapitałowej NFI Midas i jest agregatorem oraz dostawcą najwyższej jakości treści multumedialnych na rynek B2B i B2C. Firma oferuje wartość dodaną do usług wirtualnej oraz mobilnej rozrywki poprzez kanały WAP, WEB i TV.
mLife jest w posiadaniu multiportalu YaYzzo.pl, którego główny obszar skierowany jest do młodych twórców, chcących zaprezentować swoje treści w internecie, zarabiając przy okazji na tym pieniądze. Projekt platformy YaYzzo.pl znajduje się obecnie w końcowej fazie realizacji, a start portalu planowany jest na październik 2008 roku.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.