Wraz z powołaniem spółki mLife Ukraine Ltd, firma mLife, agregator oraz dostawca treści multimedialnych na polskim rynku, zapoczątkowała realizację strategii rozwoju na rynkach wschodnich. Nowo powstała spółka z siedzibą we Lwowie rozpoczęła swoją działalność z dniem 12 sierpnia 2008 roku.
mLife Ukraine Ltd powołana została na mocy umowy pomiędzy polską spółką mLife oraz MediaRona Sp. z o.o. Udział obu firm w nowym przedsięwzięciu wynosi 50%. mLife zobowiązała się zapewnić ze swojej strony zarówno rozwiązania technologiczne, infrastrukturę IT, jak i sprawdzone na rynku polskim know-how. Zadaniem firmy MediaRona jest finansowe wsparcie nowego projektu.
mLife Sp. z o.o. wchodzi w skład grupy kapitałowej NFI Midas i jest agregatorem oraz dostawcą najwyższej jakości treści multumedialnych na rynek B2B i B2C. Firma oferuje wartość dodaną do usług wirtualnej oraz mobilnej rozrywki poprzez kanały WAP, WEB i TV.
mLife jest w posiadaniu multiportalu YaYzzo.pl, którego główny obszar skierowany jest do młodych twórców, chcących zaprezentować swoje treści w internecie, zarabiając przy okazji na tym pieniądze. Projekt platformy YaYzzo.pl znajduje się obecnie w końcowej fazie realizacji, a start portalu planowany jest na październik 2008 roku.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.