Mobile oraz sprzedaż wielokanałowa: nowe kategorie w „e-Commerce Polska awards 2015”

Opublikowano: 17 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Rozpoczęła się rejestracja sklepów internetowych do trzeciej edycji konkursu „e-Commerce Polska awards”, którego organizatorem jest Izba Gospodarki Elektronicznej. W tym roku zakres konkursu został poszerzony o dwie nowe kategorie: mobile oraz sprzedaż wielokanałową. Zgłoszenia przyjmowane są do 16 września.

E-COMMERCE POLSKA AWARDS 2015Jak co roku sklepy będą podzielone według wielkości – na małe oraz średnie i duże. Zgodnie z regulaminem każdy sklep będzie mógł się zgłosić maksymalnie do trzech kategorii.

Podział kategorii w e-Commerce Polska awards 2015 wygląda następująco. Z zakresu brandingowego:

  • Innowacja roku
  • Pomysł promocyjny e-sklepu
  • Design roku
  • Mobilny Design Roku – nowość – nagroda przyznawana jest dla najbardziej estetycznej i wygodnej w obsłudze strony bądź aplikacji obsługiwanej na urządzeniach mobilnych
  • Spójność marki w różnych kanałach sprzedaży – nowość – nagroda przyznawana jest za ujednoliconą strategię wizerunkową brandu w różnych kanałach sprzedażowych (sklepy stacjonarne i sklep internetowy)

Z zakresu sprzedażowego:

  • Strona roku
  • Przełamanie nieufności
  • m-Commerce – nowość – nagroda przyznawana jest za funkcjonalność strony lub aplikacji mobilnej
  • Najlepsze dostosowanie sklepu do sprzedaży wielokanałowej – nowość – nagroda przyznawana jest za dopasowanie oferty sprzedażowej i obsługi klienta do sprzedaży i obsługi wielokanałowej.

Zgłoszone e-sklepy zostaną ocenione przez jury, składające się z ekspertów branży e-commerce.

W ramach konkursu odbędzie się głosowanie w kategorii Najlepsza obsługa klienta, w której to klienci i użytkownicy za pomocą aplikacji online wybiorą sklep w którym lubią dokonywać zakupów internetowych i są zadowoleni z obsługi.

e-Commerce Polska awards” to inicjatywa, która mobilizuje sklepy do zwiększenia konkurencyjności. Wyróżniamy najlepiej działające podmioty z tej branży, które w swojej codziennej działalności kierują się dbałością o zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług. Obserwując zmiany, jakie dokonują się w branży e-commerce, zdecydowaliśmy się o rozszerzenie kategorii konkursowych o obszary, które odnoszą się do najnowszych trendów w e-handlu. Chcemy nagrodzić i wyróżnić również te e-sklepy, które stawiają na nowoczesne rozwiązania technologiczne i realizują strategię sprzedaży wielokanałowej. Poprzednia edycja konkursu zakończyła się pełnym sukcesem – w rywalizacji o tytuł najlepszych stanęło ponad 100 sklepów online, a na samej gali wręczenia nagród obecnych było blisko 300 gości. Jury, składające się z 20 ekspertów przyznało 10 nagród głównych i 18 wyróżnień. Konsumenci wskazali dwóch laureatów oraz wyróżnili cztery podmioty – powiedziała Patrycja Staniszewska, członek zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej, organizator konkursu.

Listę sklepów nominowanych w poszczególnych kategoriach poznamy 21 października, a laureaci zostaną ogłoszeni podczas gali, która odbędzie się 18 listopada w Warszawie. Szczegóły dotyczące konkursu dostępne są pod adresem www.ecpawards.pl.

Nad poprawnością głosowania czuwa audytor konkursu Kancelaria Porębski i Wspólnicy. Sponsorami konkursu są: Przelewy24, Visa Europe i Orba. Patronat nad konkursem objęli: e-gospodarka.pl, Bankier.pl, MarketingLink.pl, Mensis.pl, SOCIALPRESS oraz e-biznes.pl.

Dawid ZarazińskiMobile oraz sprzedaż wielokanałowa: nowe kategorie w „e-Commerce Polska awards 2015”

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.