Powstał branżowy serwis informacyjny, ukazujący potencjał marketingu mobilnego poprzez prezentowanie innowacyjnych strategii, pomysłów i narzędzi. Bezpośrednim celem MobileMarketing.pl jest edukacja i rozwój rynku oraz prezentowanie osobom odpowiedzialnym za marketing w polskich firmach, korzyści płynących z wykorzystania w działaniach komunikacyjnych narzędzi i mechanizmów mobile marketingu.
Ze względu na regularnie wzrastającą ilość komunikatów kierowanych do konsumentów, marketerzy coraz chętniej sięgają po interaktywne media, które w sposób innowacyjny angażują w kontakt z marką. Telefon komórkowy to najbardziej osobiste urządzenie większości ludzi, które mają niemal zawsze w zasięgu ręki. Dodatkowym atutem wykorzystania kanału mobilnego jest fakt, że przekaz marketingowy może docierać do konsumenta w dowolnym miejscu – nie tylko w domu czy biurze.
W serwisie czytelnicy znajdą bazę case studies z Polski i ze świata, które zapoznają ich z najnowszymi trendami i metodami działania. Zespół redakcyjny MobileMarketing.pl. pod kierownictwem Macieja Wolskiego na dobry początek przygotował dla zainteresowanych mobilnym marketingiem około 100 artykułów.
Serwis powstał z inicjatywy firmy Looksoft, jako przedsięwzięcie kilku firm i organizacji z branży mobile marketingu. Jest to projekt otwarty, w którego współtworzenie mogą włączyć się także inni chętni.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.