Wyszukiwarka Morizon.pl wkroczyła w świat urządzeń mobilnych udostępniając dedykowaną aplikację dla użytkowników smartfonów i tabletów.
Aplikacja została uruchomiona jako odpowiedź na zainteresowanie rynku mobilnym dostępem do zasobów morizon.pl – od stycznia 2010 roku ruch w serwisie pochodzący z urządzeń mobilnych wzrósł 25-krotnie. Nowy produkt Morizona dedykowany jest osobom poszukującym nieruchomości i daje możliwość intuicyjnego przeszukiwania bazy serwisu, liczącej aktualnie blisko 900 tysięcy ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości od osób prywatnych, deweloperów i biur nieruchomości. Korzystający z aplikacji mobilnej morizon.pl mogą dzięki niej wyszukiwać nieruchomości na mapie, tworzyć i współdzielić listy ulubionych ogłoszeń, szukać lokali za pomocą GPS czy też filtrować je po kilkunastu kryteriach doboru.
– Co ważne, projekt został zrealizowany w postaci aplikacji dedykowanej – podkreśla Bolesław Drapella, Prezes Zarządu Morizon S.A. – Dla użytkowników oznacza to dodatkowe funkcjonalności oraz znacznie łatwiejsze korzystanie w porównaniu z tradycyjną, wersją strony www, dostosowaną jedynie w wąskim zakresie do urządzeń mobilnych – dodaje Drapella.
Uruchomienie aplikacji mobilnej dla szukających nieruchomości, to również pierwszy punkt strategii w zakresie rynku mobilnego. Morizon S.A., jako spółka notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (rynek NewConnect) realizuje tym samym obietnice dane inwestorom związane z rynkiem mobilnym.
Nowy produkt dostępny jest obecnie w wersji beta i przeznaczony dla urządzeń z systemem Android. W niedługim czasie Spółka planuje udostępnienie pełnej wersji, a także uruchomienie aplikacji dla użytkowników urządzeń z systemem iOS.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.