Branża handlowa z roku na rok notuje postępujący wzrost liczby klientów, a co za tym idzie – rozwija się w zaskakująco dynamicznym tempie, stając się coraz bardziej dochodową. Konsumenci z chęcią wybierają rozwiązania stacjonarne, jednak coraz częściej zamieniają tradycyjne sklepy na te internetowe.
Wyniki przeprowadzonych badań brzmią zachęcająco, sektor odzieżowy może pochwalić się prawie 30% udziałem w rynku e-commerce. W dobie internetu zrozumiałe staje się przeniesienie stacjonarnych rozwiązań na platformę online. Dowiedz się, jak założyć sklep internetowy z odzieżą i idąc śladami Brendi.pl, osiągnąć sukces. Konkurencja jest duża, jednak oryginalny pomysł, profesjonalna obsługa klienta i dostępność atrakcyjnych produktów z pewnością ułatwią odniesienie sukcesu. Wykorzystaj potencjał internetu i już dziś wprowadź swój pomysł w życie.
Trzy razy tak
Prowadzenie własnego sklepu z odzieżą ma swoje zalety, których znajomość być może ułatwi podjęcie Ci decyzji. Przede wszystkim nie ma nic lepszego, niż bycie swoim własnym szefem i samodzielne kierowanie biznesem ze swojego domu. Kolejny plus jest bezpośrednio z tym związany, albowiem dzięki temu to Ty decydujesz ile, kiedy i w jakich warunkach pracujesz. Jeśli kochasz modę, to prowadzenie internetowego sklepu odzieżowego jest doskonałą szansą na przekłucie Twojej pasji w dochodowe zajęcie.
Masz pomysł i co dalej?
Założenie sklepu online przebiega na takich samych warunkach, jak założenie tradycyjnej działalności gospodarczej. Jego rejestracja, a tym samym uzyskanie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, może odbyć się za pośrednictwem drogi pocztowej, elektronicznej lub osobiście w urzędzie miasta. Przed złożeniem wniosku należy zastanowić się, czy chcemy prowadzić jednoosobową działalność gospodarczą czy np. w formie spółki, przy czym warto pamiętać, że ta pierwsza jest rozwiązaniem zdecydowanie korzystniejszym finansowo. Jeśli nie czujesz się zbyt swobodnie w kwestiach finansowych, zatrudnienie profesjonalnego biura rachunkowego lub księgowej z pewnością będzie dobrym pomysłem. Warto pamiętać, że istnieje także możliwość otrzymania dofinansowania na rozpoczęcie działalności Twojego sklepu, a w przypadku gdy jest to pierwsza założona przez Ciebie firma – skorzystanie z opłacania niższych składek ZUS.
Wystrój internetowego wnętrza
Aby Twój biznes mógł odnieść sukces, a tym samym przynosić Ci zadowalające dochody, kluczowe jest zadbanie o odpowiednio funkcjonalną platformę, wyposażoną w dedykowane oprogramowanie. Zakup domeny, serwera, stworzenie strony internetowej to podstawowe kroki, których nie można pominąć na drodze podboju rynku e-commerce. Konieczny jest także dostęp do programu CMS, który umożliwia umieszczanie treści. Możesz skorzystać z ogólnodostępnych gotowych systemów lub stworzyć własny, który będzie w pełni dostosowanych do Twojej wizji, potrzeb i wymagań oraz działalności sklepu.
Rozpoczynanie działalności na rynku internetowym bez wątpienia jest wyzwaniem. Aby odnieść sukces konieczny jest unikalny pomysł na biznes i jak najstaranniejsza jego realizacja. Nie próbuj dogodzić wszystkim – wybierz grupę docelową i stwórz platformę, która swoją funkcjonalnością i ofertą spełni ich oczekiwania. Liczy się pierwsze wrażenie, dlatego też od samego początku pamiętaj, aby dawać z siebie wszystko, a sukces będzie tylko kwestią czasu.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.