Firma Gemius sprawdziła, które z facebookowych aplikacji są wśród Polaków najpopularniejsze. Na czele zestawienia: „Mój kalendarz”, a dalej głównie gry.
Ranking Gemiusa powstał na bazie wyników badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień tego roku. Wynika z niego, że ulubioną aplikacją polskich użytkowników Facebooka jest „Mój kalendarz”. Z rozwiązania skorzystało w lipcu ponad 1,1 mln realnych użytkowników – choć w sierpniu już „tylko” ponad 900 tys. osób, czyli 7 proc. użytkowników w Polsce.
Tuż za „Moim kalendarzem” znalazła się aplikacja „Diamond Dash”, która zdobyła w sierpniu uznanie ponad 660 tys. osób. Nieco słabiej wypada trzecia w klasyfikacji najpopularniejszych aplikacji „Monster World”, z której w sierpniu skorzystało niemal 5 proc. facebookowiczów, czyli ponad 620 tys. osób.
Czwarte miejsce w zestawieniu zajęła aplikacja „MagicLand” z wynikiem niemal 404 tys. użytkowników, piąte „The Ville” z prawie 400 tys. W drugiej połowie stawki znalazły się aplikacje: „Bubble Witch”, „ChefVille”, „Castle Ville”, „Bubble Island” i zamykająca zestawienie top 10 – „Bubble Safari”.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.