Rynek oprogramowania do fakturowania online jest mocno rozwinięty w Polsce. Czy można szukać w tym segmencie innowacji? Twórcy MoneyPenny chcą przekonać użytkowników przede wszystkim osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą.
Jak opiszecie swój projekt w 100 słowach?
[pullquote type=”right”]Każdy może mierzyć czas pracy, te godziny można przypisać do projektów, a następnie wystawić automatycznie faktury dla klientów[/pullquote]MoneyPenny to jedyne oprogramowanie, które ułatwia zarządzanie firmą. Ewidencja projektów, rejestracja czasu pracy i program do faktur w jednym narzędziu. MoneyPenny to zautomatyzowny system rozliczeniowy dla właścicieli małych firm i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.
MoneyPenny łączy ludzi, zadania i projekty. Nasze narzędzia są zaprojektowane w taki sposób aby pomóc freelancerom, startupom i małym firmom ograniczyć ilość przeterminowanych należności, z łatwością monitorować wydatki i tworzyć prawidłowe budżety. MoneyPenny w przeciągu sekundy estymacje przetwarza na faktury i projekty, a wydatki przypisuje do klientów i dodaje do faktury. MoneyPenny umożliwia współpracę z Klientami z całego świata. Faktury mogą być wystawione w różnych językach, we wszystkich walutach.
Skąd pomysł?
Wśród naszych znajomych, wielu indywidualnych przedsiębiorców, freelancerów i właścicieli małych firm napotykało te same problemy:
a) tracą za dużo czasu na papierkową robotę
b) muszą używać osobnych programów do rejestrowania czasu pracy, tworzenia faktur i raportów
c) mają problemy z radzeniem sobie ze sprawami podatkowymi.
Postanowiliśmy rozwiązać te problemy tworząc jedno narzędzie, które w automatyczny sposób pozwoli prowadzić projekty, a następnie w prosty sposób umożliwi wystawianie faktur i rozliczenia z klientem.
Jak wygląda Wasz zespół? W jakim stopniu korzystacie z usług firm zewnętrznych?
Jesteśmy zespołem międzynarodowym. W projekcie MoneyPenny pracują freelancerzy z różnych zakątków świata.
Co jest Waszym atutem? Jaki problem rozwiązujecie?
MoneyPenny umożliwia zautomatyzowany sposób zarządzania projektami, zespołem i klientami – przez co pomaga oszczędzać czas i zwiększa efektywność firmy.
Każdy członek zespołu może mierzyć czas pracy za pomocą time trackera lub ręcznie wpisywać przepracowane godziny, te godziny można przypisać do projektów, a następnie wystawić automatycznie faktury dla klientów.
Jaki macie model biznesowy i do kogo chcecie docierać?
MoneyPenny działa w modelu SaaS (software as a service). Docelową grupą klientów są małe firmy, startupy, freelancerzy i działalności jednoosobowe.
Jak definiujecie swój cel biznesowy na najbliższe pół roku?
Naszą aspiracją jest dostarczać najlepsze możliwe oprogramowanie rozliczeniowo-księgowe dla firm. Chcemy na bieżąco rozwijać relacje z klientami, poznawać ich potrzeby i dostarczać rozwiązania jak najlepiej dopasowane do tych potrzeb.
Bardziej mierzalny cel to pozyskanie 2000 stałych użytkowników w Polsce i na świecie.
Wszystkich zainteresowanych przedstawieniem swojego projektu na łamach e-biznes.pl w ramach cyklu „Pokaż swój #startup” zapraszamy do wypełnienia formularza na e-biznes.pl/startup.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.