Wyszukiwarka nieruchomości Morizon.pl nawiązała współpracę z serwisem najDom.pl należącym do grupy o2. Na mocy zawartej umowy, oferty zamieszczane przez biura nieruchomości, deweloperów i osoby prywatne w morizon.pl, będą publikowane również w portalu najDom.pl.
Umowa partnerska zapewnić ma korzyści zarówno użytkownikom najDom.pl, jak i ogłoszeniodawcom zamieszczającym oferty w Morizon.pl.
Szacujemy, że dzięki współpracy pomiędzy portalami, liczba realnych użytkowników serwisu morizon.pl aktywnie poszukujących nieruchomości, może wzrosnąć o 20 proc. W wyniku podpisania umowy Morizon zyska dodatkowy zasięg dla swoich ogłoszeniodawców. Korzyści w postaci wzrostu ilości otrzymywanych zapytań powinni zauważać w szczególności klienci pozycjonujący – ich oferty będą wyświetlane wysoko na listach wyników równocześnie w obu serwisach – powiedział Bolesław Drapella, prezes zarządu spółki Morizon.
Do tej pory Morizon.pl nawiązał współpracę m.in. z portalami: Anonse.pl, Money.pl, Trovit.pl, Mitula.com oraz z serwisami zagranicznymi. Zawartą współpracę wyróżnia fakt, że serwis najDom.pl będzie prezentował wyłącznie oferty własne oraz pochodzące z Morizon.pl, a oferty pozycjonowane w Morizon.pl będą wyświetlane najwyżej na listach wyników w najDom.pl.
Nowo nawiązana współpraca zwiększyć ma realny zasięg ofert publikowanych i pozycjonowanych na Morizon.pl i serwisach partnerskich do blisko 900 tys. realnych użytkowników poszukujących nieruchomości.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.