Morizon.pl podpisał przedwstępną umowę przejęcia Nportal.pl – serwisu z ogłoszeniami z branży nieruchomości. Wartość transakcji wynosi 2,8 mln zł. Akwizycja finansowana będzie z emisji nowych akcji spółki Morizon.
Morizon.pl szacuje, że po przejęciu Nportal.pl przychody wzrosną o nie mniej niż 60%.
Rozwój przez akwizycję oraz wzrost zasięgu w rynku jest jednym z celów strategicznych Morizon S.A. Włączenie w struktury Grupy Morizon spółki Media Nieruchomości gwarantuje wzrost ilości klientów, co znacząco przełoży się na skonsolidowane przychody. Morizon.pl jako jedyna w Polsce wyszukiwarka nieruchomości działa w oparciu o model efektywnościowy, co daje jeszcze większy potencjał konsolidacyjny. Planowana akwizycja nie będzie obojętna dla klientów Morizon.pl oraz dotychczasowych klientów serwisu Nportal.pl – dla wszystkich z nich przewidujemy atrakcyjne możliwości korzystania z modelu efektywnościowego w obydwu serwisach oraz szerokiej sieci partnerskiej. Liczymy, że działania te przełożą się na skokowy wzrost skuteczności obu serwisów, zadowolenie naszych klientów oraz odwiedzających serwisy Grupy – powiedział Bolesław Drapella, prezes Morizon.
Nportal.pl odwiedzany jest miesięcznie jest przez ćwierć miliona unikalnych użytkowników.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.