MRM Worldwide promuje „Duety” Wedla w sieci

Opublikowano: 24 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Wedel powierzył agencji interaktywnej MRM Worldwide przygotowanie strony internetowej i kampanii internetowej promującej „Duety” – nowe, dwu smakowe czekolady. Wybór agencji interaktywnej został dokonany w drodze przetargu.

Głównym zadaniem MRM Worldwide było przygotowanie atrakcyjnego i kuszącego serwisu internetowego, który w interaktywny sposób wypromuje nowe czekolady z portfolio Wedla, a także kampanii internetowej.

Działania w Internecie są istotnym elementem strategii komunikacji marki Wedel. Dotyczy to szeregu aspektów – od nowej strony www.wedel.pl będącej serwisem typu hub, który poza dostarczeniem informacji i rozrywki prowadzi interaktywny dialog z internautami oraz buduje społeczność wokół marki, poprzez działania w nowych mediach typu FB, po propozycje takie jak wprowadzana strona www.owocoweduety.pl.

Serwis www.owocoweduety.pl wystartował 22 lutego 2010r. i łączy informacje o „Duetach” z dynamiczną grą, w której można wcielić się w wybrany owoc i kierować jego krokami, powtarzając sekwencję w coraz to szybszych i skomplikowanych rytmach.

Celem naszego klienta jest pokazanie konsumentowi niepowtarzalnego i magicznego świata czekolad „Duety” Nasze działania mają podkreślić i zwizualizować przyjemność, która kryje się w nowych, dwusmakowych czekoladach. – wyjaśnia Izabela Walczyk, Account Manager w MRM Worldwide.

Tomasz UchańskiMRM Worldwide promuje „Duety” Wedla w sieci

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski