MRM Worldwide stworzyła nowy, „męski wizerunek” serwisu nicdodac.pl

Opublikowano: 23 września 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja interaktywna MRM Worldwide, we współpracy z agencją White Rabbit, dokonała liftingu serwisu nicdodac.pl dla Wyborowej SA, producenta wódki Luksusowej.

Nicdodac.pl to strona internetowa promująca markę Luksusowa, skierowana głównie dla mężczyzn. MRM Worldwide była odpowiedzialna za przeprojektowanie grafiki w serwisie, a ponadto nakręcenie filmów z barmanem, który wita internautów na stronie i przeprowadza ich przez jej zawartość.

Najistotniejszym elementem zmian jest stworzenie konkursu, w którym główną nagrodą jest roczna pensja w wysokości 5000 zł. Osoby, które chcą wziąć udział w konkursie muszą w formie sms-a, zdjęcia, tekstu lub filmu odpowiedzieć na jedno pytanie: „Kim jest dla Ciebie Twój barman?”. Internauci mogą głosować na najciekawsze uzasadnienia, a wśród najlepiej ocenianych jury wybierze zwycięzcę. Ponadto 10 najciekawszych uzasadnień zostanie nagrodzonych kursem barmańskim, a codziennie do wygrania są nagrody gwarantowane. Konkurs rozpoczął się we wrześniu i potrwa dwa miesiące.

Serwis w nowoczesny sposób wykorzystuje multimedia i wzmacnia wizerunek marki. Na stronie można zagrać w kilka typowo męskich gier, posłuchać męskich rozmów i poznać historię marki Luksusowa. – mówi Bożena Kapka, Project Manager w MRM Worldwide.

Tomasz UchańskiMRM Worldwide stworzyła nowy, „męski wizerunek” serwisu nicdodac.pl

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski