Agencja interaktywna MRM Worldwide, we współpracy z agencją White Rabbit, dokonała liftingu serwisu nicdodac.pl dla Wyborowej SA, producenta wódki Luksusowej.
Nicdodac.pl to strona internetowa promująca markę Luksusowa, skierowana głównie dla mężczyzn. MRM Worldwide była odpowiedzialna za przeprojektowanie grafiki w serwisie, a ponadto nakręcenie filmów z barmanem, który wita internautów na stronie i przeprowadza ich przez jej zawartość.
Najistotniejszym elementem zmian jest stworzenie konkursu, w którym główną nagrodą jest roczna pensja w wysokości 5000 zł. Osoby, które chcą wziąć udział w konkursie muszą w formie sms-a, zdjęcia, tekstu lub filmu odpowiedzieć na jedno pytanie: „Kim jest dla Ciebie Twój barman?”. Internauci mogą głosować na najciekawsze uzasadnienia, a wśród najlepiej ocenianych jury wybierze zwycięzcę. Ponadto 10 najciekawszych uzasadnień zostanie nagrodzonych kursem barmańskim, a codziennie do wygrania są nagrody gwarantowane. Konkurs rozpoczął się we wrześniu i potrwa dwa miesiące.
Serwis w nowoczesny sposób wykorzystuje multimedia i wzmacnia wizerunek marki. Na stronie można zagrać w kilka typowo męskich gier, posłuchać męskich rozmów i poznać historię marki Luksusowa. – mówi Bożena Kapka, Project Manager w MRM Worldwide.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.