Stacja telewizyjna MTV wybrała swojego pierwszego Twitter Jockey’a. W finale programu „Follow Me: The search for the First MTV TJ” najlepsza okazała się 23-letnia Gabi Gregg.
Poszukiwania TJ’a prowadzone były przez kilka miesięcy. Wybrana osoba miała zyskać dobrze płatną pracę (kontakt o wartości 100 tys. dolarów) i stać się głosem firmy w mediach społecznych.
Zwyciężczynią okazała się 23-letnia Gabi Gregg, blogekra pisząca o modzie (twórczyni bloga Young, Fat and Fabulous) i mieszkająca w amerykańskim Detroit. W Twitterze pisała do tej pory pod nickiem @gabifresh, obecnie czytać będzie można jej komunikaty z konta @mtvtj.
Gregg spędziła swój pierwszy dzień na rozmowach z mediami o swojej nowej posadzie (i pisaniem o tym na Twitterze, oczywiście). Wkrótce przeprowadzi się do Nowego Jorku.
Moim głównym celem jest prawdziwe łączenie się z odbiorcami. Chcę zachować wymiar personalny i być w kontakcie z osobami śledzącymi. Chcę oddać im głos – mówiła Gregg.
Poniżej obejrzeć można fragment programu, który wygrała młoda blogerka.
Źródło: MTV, AP
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.