Axel Springer Polska uruchomił multimedialny projekt promocyjny „Przenieś Biznes” oparty o cztery tytuły prasowe FAKT, Newsweek, Auto Świat i Komputer Świat oraz nowopowstały dedykowany serwis internetowy www.przeniesbiznes.pl.
Partnerami projektu są Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era oraz firma Nokia Poland. Bohaterami kampanii są czytelnicy tytułów Axel Springer Polska prowadzący własne firmy, a jej celem niestandardowa promocja oferty Era Biznes połączona z akcją prosprzedażową. Skierowana jest ona do przedstawicieli małego i średniego biznesu.
Za pośrednictwem akcji „Przenieś Biznes” właściciele małych i średnich firm otrzymają między innymi cenną wiedzę potrzebną do prowadzenia własnego biznesu, wyjątkową możliwość darmowego umieszczenia wizytówki reklamowej swojej firmy w serwisie www.przeniesbiznes.pl oraz szansę wygrania nowoczesnych telefonów komórkowych i modemów blueconnect w konkursie „Przenieś biznes”.
Wsparciem dla projektu będzie intensywna kampania we wszystkich serwisach internetowych znajdujących się w portfolio Axel Springer Polska oraz działania reklamowe w Dzienniku Polska Europa Świat, Przeglądzie Sportowym oraz katowickim Sporcie.
Koncept kreatywny i strategia kampanii powstały we współpracy Biura Reklamy Axel Springer Polska i Polskiej Telefonii Cyfrowej. Za pełną realizację projektu odpowiada Axel Springer Polska.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.