mytaxi chce umacniać udział płatności bezgotówkowych

Opublikowano: 7 lipca 2015. Kategoria: Rynek. Tagi:

Firma mytaxi uruchamia kolejną w tym roku edycję akcji „Warszawskie taksówki o połowę taniej”. Tym samym chce utrzymać, a nawet zwiększyć udział płatności bezgotówkowych wśród swoich użytkowników. Promocja potrwa od 7 do 21 lipca 2015 w ponad 40 miastach, w których operuje mytaxi, w tym w Warszawie. 

Poprzednie edycje akcji – w lutym oraz w maju – cieszyły się dużym zainteresowaniem. Dzięki nim tylko w Warszawie udział przejazdów bezgotówkowych względem gotówkowych podwoił się – z 40% do 80%.

mytaxi_Warszawa

Letnia akcja „Warszawskie taksówki o połowę taniej” potrwa od 7 do 21 lipca. Aby skorzystać z promocji należy:

  • Ściągnąć bezpłatną aplikację mytaxi na iOS, Android lub Windows Phone.
  • Zarejestować w aplikacji wybrany sposób płatności: kartę VISA, MasterCard lub konto PayPal.
  • Zamówić taksówkę wybierając opcję „Płać przez aplikację”.

Po zakończeniu kursu taksówkarz zainicjuje proces płatności wprowadzając na swoim smartfonie cenę za przejazd zgodnie ze wskazaniem taksometru. Sekundę później cena wyświetli się na smartfonie pasażera w celu zatwierdzenia jej kodem PIN. Zniżka 50% zostanie naliczona automatycznie. Cały proces płatności odbywa się w sposób bezpieczny i przejrzysty w ciągu kilku sekund. Jeden użytkownik może zrealizować nieograniczoną liczbę kursów na terenie Warszawy z 50% zniżką.

Za pośrednictwem aplikacji mytaxi użytkownicy mogą zamówić i zapłacić za taksówkę w ponad 40 miastach, w tym m.in. w Wiedniu, Barcelonie, Zurychu, Warszawie, Waszyngtonie, Madrycie i Mediolanie.

Dawid Zarazińskimytaxi chce umacniać udział płatności bezgotówkowych

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.